You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Sabtu, 27 November 2010

musnah harapan.. !! :'(

akibat kebosanan melanda diri aku petang td, aku try lah ajak ayah pergi pasaraya GIANT taiping.. x sangka pulak ayah nak pergi.. time tuh dah happy sngt2 laa.. :) mana x nyer, actually aku ada hajat nak pergi GIANT tuh.. since 25 NOV until 29 NOV nih ada karnival jualan henset.. murah2 kata nyer.. so aku pon nak lah jgk tgk2..

aku pon apa lg.. mula lah menghiaskan diri aku secomel yang mungkin :) siap pakai baju kurung merah lg..!! haha.. punyer laa semangat membara.. dengan niat yang satu!! nak pergi TENGOK AJE.. ngee~~ masuk2 je dalam kereta, aku pon start lah senyum sorg2.. x saba glerr dah nih..

lbey kurang 15minit kodd, kte org pon sampai la kat tempat yang dituju.. tempat yang aku idam2kan.. haha.. then dengan ayu nyer aku pon berjalan lah diiringi keluarga aku yang tercinta.. mula2 konon lah malu sehh, dah lah ramai org kat situ..ayah pulak suruh aku pergi sorg2 kat booth jualan tuh.. lagi lah aku MALU..!! :').. tapi nseb baik ayah maen2 jer.. then kite org pon pergi lah sama2..

masuk2 je kat dlm booth yang sarat dgn org ramai, terus aku jadik sesak nafas.. pura2 lah tgk jam.. konon nak ajak ayah balik umh!! x larat dah nak jalan sbb kaki aku dah berdenyut2 sakit.. err.. tapi bila sampai je kat satu tempat dlm booth tuh, terus semangat aku membara lagi..!! yes.. aku jumpa henset..!! :) DYNAMIC phone.. nama yang canggih.. hehe.. harga pon "canggih" jugak.. tp takde lah mahal sngt.. around RM200 je..

apa lg.. aku pon mula lah membodek ibu yang tersayang.. :) semata-mata nak kan henset DYNAMIC tuh.. terus niat yang satu td tuh bertukar jadik dua pulak.. td TENGOK AJE, skrg NAK BELI...!!! aku geram.. rambang mata... huh.. puas bodek2 dgn ibu, akhirnya....

hampeh..!! :( tak dapat jgk.. ibu kata " sumpah ibu takde duit..!! " so, takpe lah ibu.. mungkin bkn rezeki akak (panggilan manja kat rumah)..

the moral of this story, tetapkan niat anda yang satu tuh.. jgn bertukar2 nnti diri sendiri jugak yang kecewa.. :)

apa2 pon aku tetap sayangkan henset aku yang skrg nih haa..


JUZ ME AND MYSELF...
Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

Tiada ulasan: