You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Selasa, 21 Disember 2010

aku tertipu.!! aku tertipu.!!

salam all.! akhirnya, fikir punya fikir. nak update crite apa la err petang2 mcm ni.?
sambil2 mengunyah pisang goreng + teh o panas skrg ni, tetibe dtg pulak idea. hehe.

*bukan gmbr sebenar err. yg sbnr2 nyer dah masuk dlm perut. hehe.*

haa.! jgn tgk lama2, nnti meleleh air liur korang. :) apa2 pon, mmg nikmat.!! yummy..!!!

oke2, berbalik pada crite asal. korang nak tahu tak.? *kena tahu jgk dehh. sbb aku nak crite.*
sejak dua tiga empat menjak ni, aku selalu dpt msj pelik2 drpd no yang pangkalnyer +6 . . . . . .
pelik2. dah bnyk kali no tu masuk dlm inbox & call aku.

minggu lps aku dpt msj yg berbunyik " tolong masukkan kredit maxiz ke no baru ayah. 012 bla bla bla.... ayah lagi ada mashalah di belai police. nnti ayh panggil balik." lebey kureng la..
rasa pelik bin hairan kan.? ayah aku.? ouhh no..!! kau silap. tak bole tipu aku. haha. taip msj pon tunggang langgang. ada hati kau nak mengaku kau ayh aku.? sila ke HELL la you.!!

3hari lps.. dtg lagi msj mcm tu. tp dia mengaku jadik pak cik aku pulak.!! hehe. hello en. penipu, for your information i takde pakcik keturunan INDON oke.!! i melayu sejati. ceyy waahh.. :)

semalam.. dpt lagi msj.!! hehe. glemer sungguh no hnset aku kan.? tp yg ni. i menang award u all.!!! RM 170, 000, 00 ... korang bole tolong sebutkan unutk aku tak.? aku KURENG BIJAK baca nombor bnyk2 mcm ni. haha. katanyer daripada POWER ROOT. yang mnjadik persoalan nyer, bila pulak aku beli + minum air drpd produk power root.? pelik kan.??

hari ni.. 0174464... call aku. dengan sopan nyer aku jawab
" hello, ni siapa.?"
dia pon jwb balik. " saya daripada courts mammoth."
aku kehairanan.!! " courts mammoth.? nak ckp dgn siapa.?
dengan selamba dia sebut nama " zubaidah."
haa.?? zubaidah ke jubaidah.? aku bingung ni.!! my mom JUBAIDAH. tp, bila pulak ibu beli barang dkt courts mammoth.? siap bg no hnset aku lg.
apa lg, aku pon bukak langkah seribu *bkn sbb tkt ye*. pergi dapur carik ibu terchenta.
sampai2 je, trus aku ckp " ibu, org courts mammoth nak ckp."
ibu pon " ????? " dan terus ambik hnset aku...
selesai je sesi perbualan ibu dgn "ORANG COURTS MAMMOTH" tu, aku pon jadik penyebok la.
tnye mcm2 kat ibu smpai2 aku kena WARNING.!! *awas, jgn tiru aksi ini* haha.
" laen kali jgn angkt kalau no tak knl. orang tu orang indon. salah no tak pun nak pekena kan kau. ingt.!! kalau no tu call lagi, jgn angkt. dgr tak.???" panjang sungguh khutbah ibu. hehe. :)
oke la ibu ku, anakmu ini tak kan lyn org gila itu lagi.

haha. abes suda crite aku. aku tak tahu la bpe bnyk lagi mat indon yg akan ganggu hdup aku.
just go to hell la you mat indon sekalian.!! aku nggak butuh uwang kalian dehh. haha.
so, the moral of this story.. jgn la korang lyn nombor2 yang ada pangkal +6...... atau no yang tak dikenali. mgkn diorang saje nak pekena korang dgn tawarkan hadiah berjuta2.
ingat.!! wang bukan segala2nye wlaupon masuk jamban kena byr.!! haha. :)

oke la, papai.!!

JUZ ME AND MYSELF...

Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

Tiada ulasan: