You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Isnin, 6 Disember 2010

blog lelaki GEMPAK.! :)

psssssttt. . . . .
korang semua nak tahu.??
kenapa tajuk post kali ni BLOG LELAKI GEMPAK.?
hehe. mesti jadik tanda tanya kan siapa lelaki2 gempak ni. :)
saba.! saba.!


DENGAR SINI BETA MAHU BERTITAH.! haha. sewel seketika sehh. :)
actually aku banyak follow blog2 kaum adam ni
tapi . . . . .
blog diorg ni jugak jadik pilihan aku.
tak tahu la kenapa.
aku rasa contain blog diorg yang membuaddkan aku rasa best bila baca.!
yelah. . even diorg lelaki tapi diorg tak penah kekontangan idea bila mengepost something kat blog diorg. lgpon ayat2 diorg takde lah skema sngt. oke la. menepati citarasa blog yang GEMPAK.! :)

first blog yang aku follow masa aku berblogging ni ialah . . . .

sory bro.! teramek gambar kamo0 sehh.! untuk promote ni. :)

haa.! tu la dia org nyer. aku tak penah tegur dia pon selama aku berblogging ni. aku just jadik secret admire dia je. haha. crite2 dia aku selalu gak la baca. thnx yaww bro coz post crite2 yang menarik untuk tatapan aku. :)

second blog pulak ialah . . .

amacam.? gempak tak barner blog dia.? itu hak cipta terpelihara oke. tp, sory jugak la bro. pinjam kejapp barner kamoo untuk sesi promote2 ni ye. :)

blog dia ni pon best sngt2. tak silap aku, aku knl blog dia dari blog kak nurul kodd.! dia pon ade jugak promote blog kak nurul. :) mmg gempak la.! nak tahu apa yang gempak tu, g la baca sndiri erk.? pastu korang follow2 la dia balek.

err. . . sory, dah takde blog kaum adam yang aku rasa best la. dua ni je la sbb aku pon baru je lagi kan.? so, bila2 nanti aku dah jumpa blog kaum adam yang gempak lagi, aku promote erk.?
(kerja takde, so mempromote blog org je la.) hehe. :)

oke la . . . bubye.!

JUZ ME AND MYSELF...

Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

2 ulasan:

Fiq Fikri berkata...

ceh2 die ni...
malu la..ahhaah
thanks ya...N3 Fiq ala2 jew,,tak nest sgt pon..

aku..linda :) berkata...

hehe. tp siyes mehh.! blog kamoo best. :)