You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Khamis, 9 Disember 2010

Cuti-Cuti IPOH.!! :)

hey all.! (terlebey excited ni)
nak tahu tak.? mesti kena tahu jugak.!! :)
aku post entry kali ni dlm kete tau. nasib baek la line broadband aku laju glerr. alhamdulillah.

sbb apa aku post dlm kete.? aku takde umh ke.? hehe. bukan la. actually aku otw balek umh la. aku pegi ipoh. hehe. tujuan asal aku satu family pegi ipoh ni untuk. . .
i. daftar bekas pesara tentera - ayah aku la.
ii. tgk2 sekolah teknik ipoh. hehe. macam lah aku nak pegi. :)

punya la semangat nak carik sampai sehari sebelum aku pegi, aku & ayah tersayang sanggup tengok peta kat goggle. hehe. bukan apa, terlebey excited la katakan. dlm pukul 11 lbey, kitorang pon berlepas la pegi ipoh. tu pon selepas ayh aku pegi mkn ubt kat hospital taiping.

dlm pjalanan, whole family aku tak tidur tau. itu syarat penting kalau nak ikut.! haha.
pjalanan ambik masa dlm 2jam kodd. aku pon tak tahu sngt bpe jam coz aku bkn tgk jam pon. duk carik tmpt nye tak jumpa2. konon la pandai sngt.

akhirnya, setelah pusing2 mcm gasing baru la jumpa sekolah teknik tu. fuhh.! lega. :)
ni ade sket gmbr untuk korang.

ni first2 sampai kat dpn sekolah tu. dgn selamba nyer aku suruh adik aku ambik gambar. hehe. nasib baek dia oke. thnx yeahh adik.! :)

pintu masuk sekolah teknik.!

tu barner sekolah teknik ni. diorang promote la untuk budak2 yang nak masuk sekolah teknik untuk sesi 2011/2012. aku la tu kan.? hehe.

tak cantek la gambar ni. terhalang dgn tiang biru. hehe.

baru aku tahu rupa2 nya sekolah ni terletak betul2 sebelah TAMAN REKREASI SULTAN ABDUL AZIZ. wahh.! bangga glerr kejap. hehe. rase mcm nak pegi je. gedik kan.?
then, aku pon apa lgi. mula la ajak2 ayah aku pegi taman tu. nampak mcm best je. nasib baek la ayah nak. yela kan, dah alang2 sampai situ. pegi je la terus.
ni ada sket gambar. eh, sket kerr.? banyak laa. :)

tadaa.! ni la kawasan rekreasi tu. (baru intro ni, ada bnyk lagi.)

tahu baca kan.? hehe. :)

ni la model taman ni. baru je keje kat sini. hehe. :')

ini model pokok.! hehe.
oke2, drpd aku tulis bnyk2, baek aku bagi korang semua tgk gambar. jgn tenung lama2 tau.! bahaya.! aku suda di-taken sama si jantung hati. hehe.
peace.!

taken by ourself. nampak mcm syok sndiri kan.? hehe. :)

ready2.! nak turun ni. hehe.

haa. dah sampai pon. :)

wif family terchenta.! lebiu all.

ngee~ malu sehh.!

home sweet home.! (posing ntah apa2.!)

itu taman aku.! (sukati je.) hehe.

tahan dagu.! nak tercabut dah tu.
:)


model of the year.! haha.



jom balik.!! ngee~~


aku rasa cukup je kodd gambar2 ni. tak larat nak upload banyak2. nnti ada masa aku sambung balik. :)

JUZ ME AND MYSELF...

Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

4 ulasan:

mizz sue berkata...

rindu taman polo tu..akak selalu pi sana jogging dengan bakal suami akak..hihi..akak belajar kat poli..dekat je ngan skol teknik tu

aku..linda :) berkata...

ye ke.? laa.. dkt je la. mybe pegi kodd skolh tu. :)

chaa ;) berkata...

ceyhh posing al-maut

aku..linda :) berkata...

haha. maut kerr.?? thnx beb.!!