You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Sabtu, 4 Disember 2010

hampeh.!

sehari. . . .
aku cuba larh off henset kesayangan aku tu.
dengan harapan setinggi KLCC.
ada lah msj dari si jantung hati.

mula2, dengan semangat membara.
aku pon dengan penuh kesopanan & kesusilaan.
on balek aku punya henset.

L O A D I N G . . . . .



huh.! hampeh nya.!!
takde satu pon msj masuk.
selama ni HOTLINK punya la rajen dok menhantar msj berbagai kat aku.
tapi, hari ni.
takde.! takde.! takde.!
sobs. sobs. :'(
hampa nye hati.

msj si jantung hati.
knape kau tak muncul2.?
seharian aku tunggu.
kau tahu tak betapa sakitnya hati aku.?
of coz kau tak tahu.!
kau mana peduli dengan perasaan aku.!
huh.!

takpe la, aku redha.
mungkin dia memang sengaja.!
ya, sengaja jauhkan diri daripada aku.!
mcm mana yang dia dah cakap kat aku laa.
so, wahai perempuan.! (aku la tuh.)
saba ye. belom masa nya lagi.

JUZ ME AND MYSELF...

Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

Tiada ulasan: