You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Selasa, 14 Disember 2010

header buruk.!!

wahai kwn2 blogger ku sekalian. apa khabar.? hrp2 korang semua sihat la ye. kalau tak sihat tu, cpt2 telan ubat. nnti melarat pulak. :)
oke la, straight to the point.

baca title entry kali ni pon aku rasa korang semua dah tahu.
yeahh.! aku nak menyatakan bahawasanya . . . .
HEADER AKU YANG TERBARU NI NAMPAK BURUK.!!
ya.! bg aku buruk. terlalu simple. actually malu nak letak. haha.
tp, disebabkan aku fkir pnt aku reka seharian, jd aku pon letak je la.
aku btl2 blurr masa buadd header ni. so, ni la hasilnya.

see.! buruk glerrzzz kan.? terserlah ketidak kreatifan aku. bhaha.! :)
korang semua nak komen apa2 tak.? dialu2kan ye. sebarang kritikan & kutukan + hinaan aku terima dgn hati terbuka. (konon hati kering ni).

JUZ ME AND MYSELF...

Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

4 ulasan:

mizz sue berkata...

jemput dtg blog akak..tgok idea header ok..nk tmph kt akak pn boleh..

aku..linda :) berkata...

thnx kak.! insyaallah. nanti saia tgk2. :)

Alynn Notnot berkata...

hahaha rajin buat header. header aku laaaagi buruk. hahaha.

aku..linda :) berkata...

rajen sbb aku suka buadd.! haha. tp tak sedar diri yang diri ini sememangnyer tak kreatif lngsung. :)