You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Ahad, 19 Disember 2010

jangan tanya banyak.!!

hey korang.! aku nak mintak tolong sngt.
please lah. jgn tanya banyak.!!
bukan aku tak suka tp. RIMAS.!!
yeahh. aku rimas bila korang tanya aku berulang2 kali.

"hey linda, kau dapat teknik.? kau nak pergi ke.?"
"linda, kau kata tak nak masuk asrama. buadd apa pergi.?"
"tahniah linda, kau dapat teknik.!!"

ohh my dearest friends.. aku amat menghargai semua pertanyaan korang semua.
tapi.. entah la. aku belom lagi bole buadd keputusan yang tepat untuk diri aku.
mungkin dulu aku pernah mengeluarkan kata2... "aku tak nak pergi mana2,nak stay sini je."
tapi.. itu dulu. sekarang entah.!!

aku mengaku sekarang.!!
AKU MEMANG DAH DAPAT SURAT TAWARAN KE TEKNIK.
tapi, berikan masa untuk aku berfikir.
ini masa depan aku...

*gmbr ni tkde kena mengena ye..!!*

JUZ ME AND MYSELF...

Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

Tiada ulasan: