You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Ahad, 5 Disember 2010

selamatkan kulit aku.!

aku benci mcm nih.! kulit kat siku aku tu dah menggerutu mcm kulit kayu. . . sobs.! sobs.! sedih glerr la. sakit pulak tu. aku rasa mcm nak toreh2 je kulit ni. tak suka nyer.!! da bnyk kali aku tempek lotion baby adek aku punye tu sampai mak aku tanya bnyk kali la. "apa dah jadik dgn siku kau.? tak abes2 duk sapu lotion tuh." wahai ibu terchenta, kulit kat siku anakmu ini dah mcm muka zombie (eh lagi teruk pulak) haha.

arrghh..!! aku tak suka.! wahai rakan2 blogger ku sekalian, tolong lah err bantu aku dalam menyelesaikan isu dunia aku ni. hehe. sebarang cadangan amatlah dialu-alukan.

KEMBALIKAN KULIT SIKU KU YANG DULU..!! please..!!

JUZ ME AND MYSELF...

Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

Tiada ulasan: