You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Rabu, 22 Disember 2010

tahu apa itu MALAS.?

good mornink. :)
assalamualaikum.!!

mood hari ini : M.A.L.A.S
*bila la kau nak berubah kan cik linda.?*
perangai sama je. umur dah makin meningkat. tapi perangai tetap mcm kanak2 rebina.MyEm0.Com
oppss.!! terlebey suda.. jgn pertikai perangai aku tau. korang belom knl aku sape. hahaha.
entry kali ni MALAS. korang tahu tak menatang apa tu.? of coz la kan. sebagai kawan yang baek hati, bia aku terangkan maksud malas bagi aku. :)

MALAS.!! penyakit yang amat luar biasa bagi aku. *mungkin korang jugak.?*
bila virus ni dah menyerang sel2 korang, dengan automatik nyer korang akan jadik MALAS.
haha. mcm sengal je kan..?

sebenarnye takde mood nak taip panjang2 pagi ni.
cuma sekadar nak memenatkan tangan je.MyEm0.Com
haihh.!! sebelum terlupa..
jangan lupa err doakan aku berjaya dapat result yang gempak esok.
aku teringin 8A.!! susahkan nak dapat.? apa2 pon, GOOD LUCK FOR ME...!!

JUZ ME AND MYSELF...

Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

2 ulasan:

cikpepel berkata...

best of luck dear..

tak sabar nk tau result my students after a year i've been taugt them..

aku..linda :) berkata...

thnx cikpepel. chekgu err.?? good luck jgk untuk students2 cikpepel :)