You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Isnin, 20 Disember 2010

tak menarik pon..

good mornink.!
*ckp sorang2 lagik pg ni*

memang glerr kan.? orang laen dah tidur + berdengkur + mimpi..
tapi aku masih jadik burung hantu. melayan perasaan pg2 buta ni.

see.!! mata aku pon dah lebey kureng mata burung hantu ni jugak.

haha. benci sungguh.!!
pagi2 ni kerja aku pergi ziarah blog orang senyap2.
dan mula la keCEMBURUan menjelma kembali.
aku dah follow bnyk glerr blog orang.
satu pon aku tak pnh tertinggal untuk baca. *mungkinkah.?* :)
kebanyakan blog diorang semua kiut miut mcm tuan nyerr.
yang paling tak tahan, ada yang beribu2 followers tau.!!
*sila terkejut berookk.!!*
aku takde la smpai nak beribu2 followers. yg tuh tak kesah pon.
lgpon blog aku ni baru sngt2. tambah pulak takde apa yang menarik.
so, buadd apa orang2 di luar sana follow aku kan.?
blog aku dicop oleh aku sendiri sebagai blog paling BOSAN.!!

"cukup wahai cik linda, pergi tidur. jgn membebel sorang2."
aku.. membebel.? itu hobi la.. hehe.
suda2. aku berhenti di sini.
bubye.!

JUZ ME AND MYSELF...

Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

Tiada ulasan: