You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Selasa, 25 Januari 2011

Kekasih Macam Tukar Baju.?

assalamualaikum korang.!
hari ni linda terlebih rajin nak post entry baru. tak tahu la kenapa kan.? homework takde.? ehh, bole katakan setaip hari homework WAJIB ada tau. mana bole tinggal even one day. :D student la katakan. biasa la tu. oke oke, just straight to the point. baru-baru ni, semalam la kot rasanya. masa kaki linda tengah exercise kat pasar malam, datang la si P membawa wasiat untuk linda dari si L. wasiat si L ni agak menarik la, bunyi ehh mcm ni " wehh, aku nak lebih drpd kawan dengan linda. tolong cakap ehh.? " oh God.! dunia nak kiamat.? err, takmo-takmo. belom cukup amal jariah lagi. wahai si L, tengok tajuk post linda kali ni pon kau dah paham kan.? tak perlu rasanya linda kena ulang dua tiga kali. mata pon dah mengantuk gilerr ni. setakat kawan takpe la ehh. linda SERIK.! maksudnya linda dah taknak bercinta lagi. hati ni dah tawar dah macam air tawar. sampaikan ikan air tawar pon bole hidup dalam hati linda auu. :p hanya ikan-ikan ni je yang tahu mcm mana bergeloranya hati linda. lebih kurang macam TSUNAMI tu la kot. sory sangat-sangat ehh si L. ;)

p/s : kenapa linda rasa entry kali ni macam linda ni perasan ehh.? nak kata laa linda ramai peminat.? haha. :D


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

Tiada ulasan: