You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Sabtu, 1 Januari 2011

Most Welcome 2011.!!

assalamualaikum.!
wooaahh.!! Happy New Year all.!

yippie.. happy yang teramat sangat.
biasa la kan, tahun baru..
azam mesti kena baru. ehh, apa cte pulak azam tahun lepas yang tak tertunai lagi.? hehe.

bermulanya detik 12tengah malam 1 Januari 2011, maka dengan rasminya..
aku isytiharkan bahawa aku suda naek form 4.!! haha.
sedia ke ni weh.? nampak macam confident gilerr je.
entah, macam sedia.. macam tak.. :p

so, azam aku tahun ni.?
waaa.. banyak gilerr. tak terhingga laa.
err, calon-calon nya ialah..
jeng, jeng, jeng..!!!

  • berubah menjadi SITI NURAZLINDA yang lebih baek.
  • tak nak nanges-nanges sangat dah *malu weh.
  • of course nak solat 5 waktu sehari semalam,insyaALLAH.
  • jadik anak yang solehah, taknak bagi ibu & ayah marah-marah.
  • nak tunaikan balek azam tahun 2010 yang tertinggal tu.
  • dan yang paling penting, taknak couple-couple suda.! *cuba bertahan ni. :p
banyak lagi ni tapi kalau nak tulis kat sini bole buadd karangan BM jadiknyerr.
tak bole tamak-tamak ye.!sikit-sikit suda..
so, kite enjoy.!
most welcome 2011. bole ke tahun 2011 ni buadd aku selalu tersenyum.?
insyaALLAH..

JUZ ME AND MYSELF...

Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

3 ulasan:

Imzainieyzulkipli berkata...

warghhhh chomey...!!

Nurulbadiah Lai berkata...

happy new year dear

aku..linda :) berkata...

Imzainieyzulkipli > takde laa. tak chumeell pon.! :P

kak nurul > happy new year jugak.!