You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Sabtu, 5 Mac 2011

Contest Jangan Pandang Camera.

assalamualaikum ssemua.
selamat malam kepada yang tak bole jawab salam tu
malam ni linda nak join contest lagi. :) kali ni contest yang ditag oleh cik bella agak menguji kesabaran hati linda. mana tak nya, gambar tak pandang kamera ? ada ke ? linda ni sangat obses dengan kamera. semua gambar WAJIB pandang kamera tau. naseb lah terjumpa satu gambar ni. so, bole la join contest Jangan Pandang Camera.

sila klik sini..
mehh join !

satu satu nya gambar yang linda tak pandang kamera....


ni pon hampir nak pandang kamera tau. naseb je tak sempat pandang. :p
tag-->

p/s : good luck !

terima kasih sudi baca. :)


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

4 ulasan:

Bella Bell berkata...

nice pic..

sungguh2 tak pandang tu..hehehee

Siti Nurazlinda berkata...

hehe, thnx ! hampir je nak terpandang. :p

Siti Noraisyah berkata...

Heee.. thanks dear.. ^^
Tp kak Siti dah joinla... next time tag lagi k..:)

Siti Nurazlinda berkata...

oke kak Siti. thnx ya ! good luck. :)