You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Ahad, 10 April 2011

Malam Yang Menggembirakan

assalamualaikum.

hanya entry ringkas aje. sekadar nak mengheboh hebohkan kegembiraan yang terpendam di lubuk hati. *perggghh, ayat memang tak bole bla. kan kan ?

200 la wehhh !!!

yang ni pulak tertambah 1 ;)

alhamdulillah, tak sangka gila. akhirnya dapat jugak follower 200 + 1. serius, memang tak sangka bole sampai ke tahap ni. blog linda masih junior. tapi, alhamdulillah.. tak terkata la..

terima kasih kepada semua followers. setiap sokongan anda amatlah dikenang kenang dan pasti linda akan titipkan ke dalam diari hati linda. *ehh, korang nak bagi penampar tak kat linda ? ayat gila skema.

apa apa pon, terima kasih la !! linda loooovvvveeeee kat korang semua tau !!

blogger gempakk !
SNASA di sini

p/s : terima kasih terima kasih dan terima kasih.

terima kasih sudi baca :)


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

16 ulasan:

saya bukan tomato berkata...

keep blogging darl ! :))

Siti Nurazlinda berkata...

yeayy !! thnx kak erika. :) linda love kak erika sangat2. <3 terima kasih sebab sokong linda.

nazirulhazwan~ berkata...

tahniah tau, keep on buat entry best utk menjamu follower anda:)

Siti Nurazlinda berkata...

terima kasih sangat2 !! insyaALLAH, lepas ni nak jadi blogger 'matang' la. haha.

fRaMe+LenSeS berkata...

ada nadh di sini upanya.. maceh ya.. ;)

Siti Nurazlinda berkata...

hehe, suka blog hijau awak ! :) sama tema dengan linda. sama2. ;)

*47!k@# berkata...

wahh2..nama blog ika ke tu??hehe..cm tak caye!:)

Fatma Diyana MB. berkata...

tahniah linda. keep it up ! kann dah cakap, linda lagi hebaat. hee :D

waN Mohd Salim berkata...

awas tido tu .. cuci kaki tau hee .. salam sye singgah and follow

http://wanmohdsalim.blogspot.com/2011/03/pagi-meninggalkanmu.html

meh singgah tempat saye

Siti Nurazlinda berkata...

ika > ye la dear ! sape lagi SNASA ? ;P

Siti Nurazlinda berkata...

FD > ehh, takde la. linda jadi "hebat" disebabkan followers2 linda jugak. korang la yang banyak bagi linda semangat untuk terus berblogging. :)

Siti Nurazlinda berkata...

Wan Mohd Salim > thnx singgah dan follow linda tau ! pasti linda follow awak balik :) terima kasih.

bella berkata...

blog akk cntik . bella suke . bella da follow . follow balik bella punye taw . teme kaseh daun keladi ;))

Syafirah Addawiyyah berkata...

hye , datang singgah dari segmen fya pelang!

wahh ! follower dye banyakk . dengki firaaa :D

Siti Nurazlinda berkata...

@bella , thnx sayang ! :) blog akak biasa aje .

Siti Nurazlinda berkata...

@Syafirah Addawiyyah , hey kawan . thnx singgah . :)

btw , mana ada banyak . ini sikit aje . thnx a lot ya !