You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Ahad, 24 April 2011

Pulangkan - Misha Omar Cover By Ex - Student Berduet Bersama Pegawai PTPTN

assalamualaikum.

sekadar nak menghiburkan diri aje. nak suruh lah jugak awak awak semua gelak sama sama. sila gelak tanpa control ayu atau bajet hensem tapi tetap tak over oke. HAHA

* gambar yang tiada kaitan langsung sebenarnya, saje nak menayang gigi. :p sila muntah sebanyak yang bole selepas menatap gambar syok sendiri ini *



(Ex-Student)

Sedikit bunga yang menggoda

Sekadar dipandang usah dibayar

Kau pasti tak percaya

Duitku bukan untukmu sayang

(Pegawai PTPTN)

Tiada kusangka kau sungguh kejam

Kau peram hutang yang kau pinjam

Namun takkan bahgia kehidupanmu

Bila engkau berkonvo

kau milikku

Pulangkan hutang-hutangku-(Pegawai PTPTN)

Oh hentikanlah menghantuiku-(Ex-Student)

Oh pulangkan oh pulangkanlah padaku-(Pegawai PTPTN)

Kupulangkan semua hutangku-(Ex-Student)

Yang dikau peram tanpa relaku-(Pegawai PTPTN)

Bebaskanlah maafkan daku oh kasih-(Ex-Student)

(Pegawai PTPTN)

Tiada kemaafan di sini

Kau hutang tanpa bayar sesen lagi

Akan ku jejakimu kemana jua

P/S : cepat2 la bayar hutang tu..kalau tak nahas la korang pegawai ptptn nyanyikan lagu nie untuk korang xD


terima kasih sudi baca :)


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

4 ulasan:

Encik Luncai berkata...

rasa menyesal study dulu pinjam ptptn..kos pentadbiran makin bertambah setiap bulan. hurm..

Contest Mata Paling Cantik

Siti Nurazlinda berkata...

wahh ~ encik luncai komen sini la. :)

tu la, PTPTN ni takde untung nya pon. so, jadikkan pengajaran, :D

btw, thnx untuk contest tu.

Cik Yana berkata...

Hahaha~ lawak lagu tu. Memang dah pulangkan tiap2 bulan. Tapi kenapa kau makin tinggi kan kos pentadbiran tu? Hahaha~ makin tensyen tengok baki setiap bulan :P

Lots of Love,
Cik Yana

Siti Nurazlinda berkata...

Cik Yana > haha, jangan tensyen tensyen ! biasa la PTPTN. :p

sayang Cik Yana !!! <3 <3