You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Isnin, 11 April 2011

Tak Nak Tengok Nuffnang Dah Lepas Ni, Bole Ke ?

assalamualaikum.

gila glemer sungguh hari ni. habes la dashboard korang bersepah sepah dengan entry linda. haha. *perasan je lebih kan kan ?

ni ni, nak ce cite sikit. semalam kan kan, linda tak percaya sangat sangat bila followers naik mengejut, dah la tak bagi salam. main redah je, tetibe linda tengok dah menggunung tinggi. tak percaya sehh ! alhamdulillah...

hari ni pulak, bila jari linda gatal je nak klik akaun nuffnang tetibe analytics linda pulak naik tanpa segan silunya. terkejut katak dibuatnya. serius, tak pernah kot.

sehari je bole sampai 164 paparan. 79 unik yang tak bole bla tu.

tengok tengok ! linda jadik riak sudah.

thats why la linda kata linda taknak dah bukak akaun nuffnang. nanti kalau tak dapat traffic menggunung macam semalam lagi, tak ke frust tertonggeng ?

semakin sayang awak semua
~ Budak Chomot buat bloglist, jom terjahh !! ~
~ BIBIR PINK Ilman Hizami yang meletop ~

p/s : gila ke apa linda ni taknak bukak nuffnang ? meroyan meroyan. haha.

terima kasih sudi baca :)


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

Tiada ulasan: