You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Selasa, 12 April 2011

Tiba Tiba Teringatkan Adik Sharlinie

assalamualaikum.

haa, mengupdate lagi ! lepas dah puas hati meluahkan isi hati kat entry sini, akhirnya linda kembali ceria. haha. linda mana bole sedih kan kan ? nanti pembaca blog linda yang tersayang pon dijangkiti virus sedih pulak. taknak taknak !!

masa tengah search macam macam kat google, tetibe teringat pasal adik sharlinie yang hilang dah 3 tahun tu. sampai sekarang tak jumpa jumpa kan ? kesiannya dia. linda sedih sangat bila tengok budak budak kecik macam gitu, jadik macam tu. kena culik, hilang dan tak balik balik.

kesian mak ayah adik sharlinie. mengharap sangat kepulangan adik sharlinie tu kan kan ? agak agak korang, kat mana lah adik sharlinie tu sekarang ya ? sihat lagi ke dia ? hidup lagi ke ? atau, dah jadik macam adik nurin jazlin ? nauzubillah...

linda tak mendoakan keburukan adik sharlinie, cuma sekadar mengingati dirinya. tak tahu kenapa tetibe je bole teringat. takde niat pon nak bagi sesiapa sedih tau.

kita doakan adik sharlinie dapat balik ke pangkuan keluarganya walau apapon keadaan nya nanti. amin..

p/s : takut pulak bila linda ada anak nanti kan ? *wahh, berfikiran jauh ke hadapan. :p

terima kasih sudi baca :)


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

4 ulasan:

Onitsuka_hana berkata...

erm..yang kanak-kanak kena bunuh pas2 kena bungus dalam plastik itam n dibuang dalam tong sampah 2 nma pa ek.. bukan sharlinie kan.. dah xingat..lama dah kan ceta nie..

czueka zulaikha berkata...

semoga dia selamat balik kepangkuan keluarga ..

Siti Nurazlinda berkata...

hana > err, nurin jazlin kan kan ? yang dah meninggal tu. yang sharlinie ni tak jumpa jumpa sampai sekarang. dah lama gila.

Siti Nurazlinda berkata...

zulaikha > amin.. sama sama kita doakan.