You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Sabtu, 14 Mei 2011

10 Tahun Lagi ? ?

assalamualaikum.

mata dah terkebil kebil tatkala diumumkan Kay tersingkir dalam konsert ke-6, sempat lagi nak mengupdate blog. *best jugak tiap tiap minggu dapat tengok orang tarik beg kan ? ;)

mencari ketenangan abadi sambil menggali idea idea yang gempakk. habis semua idea linda dah curahkan atas paper mid year exam. sebab tu otak jadi blurr aje.
actually, linda terfikir kata kata ayahanda linda yang tercinta.

kata si ayah ' kau jangan menggatal nak kawen kalau takk capai apa yang kau nak. ayah bagi masa 10 tahun dari sekarang. lepass tu baru kau sibuk sibuk nak cari laki. '

wahh ~ 10 tahun aje ? lama gilakk !! kalau 10 tahun dari sekarang, masa tu linda dah dikira remaja veteren. yelahh, umur pon dah 26 tahun. dah tak bole gila gila remaja dah. :'(

jauh bebenor ayah linda berfikir ye. linda pon tak terfikir ke alam bahagia tu lagi. nak belajar dulu lahh ! serik dah frust tergolek golek tiga kali. haha :p

p/s : borang untuk calon laki masa depan pon tak fotostat banyak banyak lagi. nanti susah lah awak awak yang berkenaan nak apply kan ? HAHA

terima kasih sudi baca :)


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

10 ulasan:

tomato berkata...

hahaha ! sabo jela.. kalau malas sgt ckp kat ayh bagi kawen tros ! :P

Siti Nurazlinda berkata...

haha, taknak taknak ! calon pon takde lagi tau. sedih gila. :'(

ZWAN SABRI berkata...

fuhyoo.. siap ada tempoh lagii..HAHA

MySuaraBlog: Sebelum Sekarang, Mereka Hanyalah....

~SYAZ~ berkata...

10 tahon lagi dah boleh kawen dah..
kejar cita2 dulu baru cinta..
ye tak??
hehehe :D

Siti Nurazlinda berkata...

zwan sabri > tu lah pasal. ayah linda memang dahsyat !! HAHA

Siti Nurazlinda berkata...

syaz > betol betol. linda nak capai cita cita dulu. :p

Bella One ♥ berkata...

kita hanya mampu merancang.
ALLAH yg tentukan segalanya.
ne tau jodoh linda sampai awal.
hihihi ~

Pyka Rahmat berkata...

err yes. taksampai 10 tahun lagi.

yes.

Siti Nurazlinda berkata...

Bella One > taknak lahh awal sangat kalau boleh. nak nikmati dunia dulu. HAHA

Siti Nurazlinda berkata...

Pyka Rahmat > haha, awak ke yang tak sampai 10 tahun lagi ? ;)