You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Sabtu, 28 Mei 2011

Bertambah Sayang Pada NUFFNANG !

assalamualaikum.

masak lahh korang dengan linda hari ni. linda terover excited tau nak mengupdate blog. biasalah kan, durian runtuh pagi ni.

jenuh bila nak mengupdate, cik idea diperah keluar dari kepala otak linda ni. jari jemari yang tulus mulus pon naik jemu dah nak picit picit keyboard lappy. tapi, berkat kesungguhan linda, akhirnya membuahkan hasil yang agak lumayan.

Nuffnang macam tahu tahu aje linda nak duit. yelah, tak bertambah tambah pon nilai kat Nuffnang tu. asyik macam gitu aje. tapi tadi, linda melawat Nuffnang dan akhirnya linda jumpa benda ni !!
*klik SINI untuk tumbesaran

sangat tidak diduga. Nuffnang bagi sedekah kat linda. suka gila bila tengok nilai dah semakin meningkat. Alhamdulillah. bila tengok duit naik, kesayangan dan kechentaan linda pada NUFFNANG semakin membara.

nak melamar Nuffnang jadi husband linda lahh. bole tak ?

p/s : sikit sikit lama lama penuh poket. :p

terima kasih sudi baca :)


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

10 ulasan:

Elih Japahar berkata...

Tahniah! dapat durian runtuh...nanti bo blanje KFC kekeke

chaa ;) berkata...

HAHA
perlukah anda melamar nuffnang?


baru ku sedar linda mata duitan..;P jgn mara, jk !

Siti Nurazlinda berkata...

Elih Japahar > haha, KFC ? no hal laahh.. :p

Siti Nurazlinda berkata...

chaa > perlu lahh sayang ! demi mengisi kekosongan poket. HAHA

Maya Lisa berkata...

macamene nak naik kan nuff nang ye ? Maya nak belajar jugakk.... http://mayalisaminamichan.blogspot.com

Tolong eah~

msredcheesecake berkata...

CIK LINDA,
ALHADULILLAH..MUGA RM NYE CEPAT2 NAIK...HHEEE

fara berkata...

Bestnyaa ! fara nak macam tuh .
tp selalu tk bernasib baik :( hihi

Siti Nurazlinda berkata...

Maya Lisa > err, linda pon tak reti sebenarnya macam mana nak naikkan BE ni. tapi, insyaALLAH kalau ada masa linda buatkan entry untuk Cik Maya ye.

Siti Nurazlinda berkata...

msredcheesecake > hehe, AMIN !! :)

Siti Nurazlinda berkata...

fara > linda pon baru aje bernasib baik. hehe. :)