You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Jumaat, 27 Mei 2011

Fenomena Alam Ciptaan ALLAH SWT

assalamualaikum.

linda nak tanya sikit ni. tadi tepat jam 12.15 tengahari, korang ada nampak tak satu kejadian yang sangat menakjubkan ? Alhamdulillah, linda dapat tengok dengan mata linda sendiri.

korang terikir tak apa hikmah kejadian ni ? adakah ini petanda kiamat sudah hampir kepada kita atau sekadar fenomena gerhana ? linda terfikir aje benda ni daripada tadi. ALLAH SWT turunkan kejadian ni, mesti ada sebab kan ?


p/s : renungkan lah dan selamat beramal.

terima kasih sudi baca :)



Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

4 ulasan:

azharr berkata...

Ini fenomena halo macam lingkaran pelangi, cuba search kat google..

nadzli azlan berkata...

petunjuk kekuasaan Allah s.w.t . :)

Siti Nurazlinda berkata...

azharr > tu lah, linda dah search tadi. rupa rupanya halo. :) thnx ya !

Siti Nurazlinda berkata...

nadzli azlan > ye, subhanallah !