You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Ahad, 22 Mei 2011

Happy Birthday YUYU ZULAIKHA+NADH ZHER EE !

assalamualaikum.

rasanya tak terlambat lagi linda nak buat entry untuk Kak Yuyu dan Abang Nadh. Ramai yang dah tahu hari ni hari meningkat umur atau dikenali sebagai hari tua untuk mereka berdua. :p

memandangkan hari tua mereka tersama dan mereka terkembar tarikh, maka linda gabungkan aje lah dalam satu entry ni. ringkas, padat dan mutakhir. *dah macam tagline berita tv1 pulak.

Kak Yuyu yang sentiasa kecik dan comel.

gabungan adik beradik yang bahagia. :) nanti Abang Nadh mintak hadiah kat diorang ye. HAHA

Selamat Hari Lahir linda ucapkan kepada Kak Yuyu Zulaikha dan Abang Nadh. Semoga dipanjangkan umur dan selalu dimurahkan rezeki. Dirahmati dan diberkati oleh ALLAH SWT sepanjang masa. Amin..

p/s : bila pulak linda nak sambut hari tua ye ?

terima kasih sudi baca :)


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

4 ulasan:

fRaMe+LenSeS berkata...

thanks a lot dik.. huu. tharu aihh.. :D

Siti Nurazlinda berkata...

welcome abang. :) laa, birthday hari ni taknak terharu terharu. HAPPY aje ye.

shat berkata...

dik datang terjah dari blog yuyu :)

http://shatpunya.blogspot.com/

Siti Nurazlinda berkata...

shat > thnx singgah blog linda ye. ;)