You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Ahad, 1 Mei 2011

Lagu Macam Ni Pon Ada Video Clip ?

assalamualaikum.

agak terkejut beruk sebenarnya bila tengok adik linda sibuk sangat mengdownload video daripada Pakcik Youtube ni. sejak bila entah adik linda suka sangat layan video pon, linda tak perasan.

perasaan menyibuk tu confirm ada kan ? nak tahu jugak la video apa yang dilayannya. dibuatnya tiba tiba video ttteeettt ttteeettt !! HAA ??!! tak jahanam masa depan ? HAHA

sedang asyik menggodek video yang didownload oleh adik linda tu, tiba tiba terjumpa video ni tau.

video

rasa macam nak tergelak pulak bila dah habis tengok video ni. yela kan, lagu yang linda paling paling obses (dulu je la) ada jugak video ? Kristal ni memang gempakk la bila menciplak !! HAHA

cuba tengok pulak heroin video ni. terkejut tak terkejut tak ? :p gandingan mantooopp !!

p/s : layan aje la ye walaupon awak awak tak suka. ;)

terima kasih sudi baca :)


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

Tiada ulasan: