You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Isnin, 16 Mei 2011

Perempuan Memang Selalu Mintak Perhatian Kan ?

assalamualaikum.

sakit kepala tahap maksimum pon membolehkan linda untuk mnegupdate lagi malam ni. walaupon sejak sejak ni Aunty Blogspot suka sangat merajuk, tapi linda tetap sayang Aunty Blogspot tau. taknak tinggal lama lama, nanti rindu.

itu lah perempuan. hati lembut di tangan, macam softlan. cepat sangat rindu, sayang dan cinta sesuatu yang dia suka. perempuan takkan boleh lari dengan sifat sifat ni. garang macam mana pon, muka bengis sejibik macam king kong pon, tetap perempuan. betol tak ?

kadang kadang perempuan suka mintak perhatian. tak kesah lahh daripada sesiapa pon. lelaki pon lebih kureng aje. tapi dengan gaya yang berbeza. biasa lahh kan ? manusia memang perlukan perhatian. kalau tak, bukan nama manusia lah. ye dak ?
tapi, bukan semua perhatian tu indah. perhatian yang indah tu susah nak dapat tapi perhatian yang memalukan sangat sangat senang nak dapat. dan perhatian yang indah tu susah kita nak lupakan.*dah terbelit belit ayat linda kan ?

so, sebagai manusia, cari lah perhatian yang indah dan mungkin sentiasa diingatan. jangan mintak perhatian yang membuatkan orang lain meluat kat kita 47836712 saat.

p/s : terharu sebab ada orang yang caring dengan linda hari ni :D

terima kasih sudi baca :)


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

8 ulasan:

snasa_9107 berkata...

wah..dlm hati ade tmn laa~

Siti Nurazlinda berkata...

snasa > dah macam Adnan Sempit pulakk kan ? ;)

GaRy™ berkata...

memang betul kot pompuan suka minta perhatian...
awek gary la salah satunyer...hehehe...=P

Siti Nurazlinda berkata...

Gary > haha, awek memang macam gitu. linda pon pernah rasa jadik awek jugak. :p

redridingbow berkata...

drop by n curik2 bace =).. jemput terjah my blog.. curi2 laa join my GA
=)

.izzatul.hazwani. berkata...

suke kalau ada org caring :D

Siti Nurazlinda berkata...

redridingbow > terima kasih sudi singgah. :)

Siti Nurazlinda berkata...

izzatul hazwani > memang lah awak. nama pon perempuan kan ? ;)