You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Sabtu, 21 Mei 2011

Setia Pada Yang Satu . . . NUFFNANG

assalamualaikum.

selama 6 bulan 3 minggu 3 hari linda menjalani kehidupan sebagai seorang blogger yang separa tegar ni, linda tak pernah berpaling tadah pada mana mana unit iklan lain selain NUFFNANG. walaupon, setiap hari linda tengok BE linda macam gitu aje, linda tak pernah kesah pon.

yelah kan, untuk budak sekolah macam linda ni tak rasa lagi betapa pentingnya duit. yang penting, linda dapat kawan kawan baru. bole luaskan ilmu pengetahuan. mengeratkan silaturrahim antara para blogger yang lain. tu pon dah cukup bermakna tau. ;)

follower pon linda tak kesah sama ada nak naik ke, nak turun ke. linda tak amalkan amalan I FOLLOW YOU, YOU FOLLOW ME BACK OK ? ataupon FOLLOW ME FIRST, I'LL FOLLOW YOU BACK. linda akan follow sesiapa aje yang linda rasa nak follow. yang penting keikhlasan kan ?

linda cuma nak kan korang selalu support apa apa pon yang linda tulis. linda rasa dihargai sangat bila korang suka apa yang linda tulis. seronok aje. :)

sebab tu, bila ada kawan kawan blogger linda yang suruh bertukar ke unit iklan lain, linda taknak. bukan menyombong tapi entah lah. linda jenis setia pada yang satu kot. HAHA *ayat sungguh tak bole bla. serius, linda suka sangat NUFFNANG ni. walaupon, ada yang kata NUFFNANG ni kedekut, tapi bagi linda NUFFNANG sangat baik hati. tetap bagi BE kat linda walaupon sikit sikit aje. :p thank you so much NUFFNANG !

p/s : korang sayang NUFFNANG tak ?

terima kasih sudi baca :)


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

8 ulasan:

LindaRahim berkata...

sejak semalam iklan Nuff hilang kan Linda? ke kak je yg x nampak?

Siti Nurazlinda berkata...

LindaRahim > ha'ah kak. linda pon tak nampak iklan Nuff. merajuk kejap kot. yelah, ada orang kata Nuffnang kedekut ;)

Cik Azizah berkata...

mmg nak sayang lebih la kat encik nuffnang..kita jgn tukar tau..biar jadi anak emas nuff..hehe

Siti Nurazlinda berkata...

Cik Azizah > wahh ~ ye ye, memang taknak tukar. sayang nuffnang sangat2 ! HAHA. anak emas ? best tu. <3

wildorchid berkata...

tak tau...

Zairie Husin berkata...

kalau dpt innity tak kan nak nuffnang lagi kot... huhuhu

Siti Nurazlinda berkata...

wildorchid > laa, bole pulak tak tahu ? ;)

Siti Nurazlinda berkata...

Zairi Husin > innity pon tak pernah nya dapat. HAHA. tapi, tetap setia menunggu tau. :)