You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Rabu, 29 Jun 2011

Aktiviti Pencuci Mata

assalamualaikum.

tatkala dikeheningan pagi, subuh pon belom masuk waktu lagi rasanya. cengkerik yang dok memekak awal awal pagi tadi pon baru sibuk nak tidur. tapi linda dah mengupdate. nak buat macam mana, masa linda cukup berharga. HAHA :p

so, tegangkan urat urat saraf korang sambil gosok gosok bijik mata yang sememangnya ada taik mata kering di situ. lebih afdal jika korang mandi pakai sabun Lifebuoy dulu, baru wangi kan ?

actually, linda ada aktiviti pagi pagi ni. bayangkan beberapa minit aje lagi linda kena pergi sekolah. sadis kan ? biasanya linda confirm dok terguling guling lagi atas katil yang empuk tu. tak dapat lahh berbuat demikian rupa pagi ni. :'(

sebelum nak habeskan entri menggedik pagi ni, linda nak pesan kat korang. mesti ramai yang dah tahu pasal Larian Serentak 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia pada 2 Julai 2011 tu kan ? linda nak kembang hidung tahap maksimum dengan 49563 inci besau nya lubang hidung tu.

sebab muka linda yang tak seberapa comel ni akan disumbat masuk ke dalam TV1 dan TV3. pagi pagi buta korang mesti kena tengok linda pegang bunga manggar dengan ayu nya. :p jangan lupa ye, linda bakal jadik artis walaupon untuk 3 minit. nantikan kehadiran linda di kaca tv anda. * macam linda sorang aje yang ada kat dalam siaran tu nanti. HEHE

p/s : doakan linda menang pidato pulak ya !


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

6 ulasan:

saya bukan tomato berkata...

wahhhhhhhhhhhhhh retisssssssssssssss ^^

ZWAN SABRI berkata...

wahhh.. bestnye dia nk masok tv.. HEHE

MySuaraBlog: Solat Elak Mati Pucuk

Siti Nurazlinda berkata...

saya bukan tomato > kak erika, retis tu menatang apa ? ;)

Siti Nurazlinda berkata...

zwan sabri > haha, best la !! jangan lupa tengok tau. :p

cik kacak berkata...

wahhh , nak jadi retis/artis dah dye . EHEHE

Siti Nurazlinda berkata...

cik kacak > retis tu artis ? baru tahu !! :p