You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Jumaat, 17 Jun 2011

Model Kaku Dan Beku

assalamualaikum.

yeahh, akhirnya cuti pon menjelmakan diri. dan linda sebagai pelajar sekolah yang agak kepoyoan pon mula lah mengupdate entri yang sememangnya tah apa apa aje kan ?

*I cover ayu, you ada ? HAHA *

yang pastinya entri kali ni akan menceritakan diri sendiri lagi. tak habis habis anak pakcik Kadir ni mempromote diri kan ? yelahh, siapa lahh daku di matamu. *ceyywahhhh...

* tumpang populariti pokok aje *

cita cita takde pon nak jadik model, sebab agak katikk kan ? dah sah sah lahh kena reject punya. high heels pon takkan membantu lahh. HAHA

tapi berangan dok posing sana sini. dan yang paling ketara nampak 'kukukakikakakkukaku' dalam bahasa melayu nya KAKU.
* ketinggian mereka mengkatikkan daku *

bukan tak reti nak posing tapi takde siapa nak ajar. jadik model pon untuk kamera sendiri aje. banyak bebenor gambar syok sendiri nya.

hasil syok sendiri yang terbaru semua dalam entri ni. pergi tengok orang forum pon menyempat lagi posing. tu pon Ally Zafriez yang beria ria ajak. kalau tidak, memang semua pakat malu lahh sampai ke sudah.

p/s : nak cuba posing tertonggeng pulak lah lepas ni. :p


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

4 ulasan:

amir aizat berkata...

group forum eh? amboi bergambar jer

Siti Nurazlinda berkata...

ha'ah, kitorang takde kerja masa ni. sebab tu asyik bergambar aje. :p

mun hesan berkata...

adehh.terase...sy pon agak katikk wlpon da umo da meningkat..ahakkss

Siti Nurazlinda berkata...

mun hesan > HEHE, terasa katik gila kan bila berhadapan dengan orang yang tinggi macam galah ? :p