You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Jumaat, 10 Jun 2011

Sis Ana Beri Give Away Gelang Kristal

assalamualaikum.

dok malas malas pon sempat lagi join GA lagi. mentang mentang lahh GA ni senang kan ? sebok jugakk nak join. HEHE

Sis Ana nak bagi gelang kristal ? wahh ~ best nya. dulu linda pon ada bukak perniagaan gelang manik, sama je kan dengan gelang kristal ? sesekali nak jugak merasa gelang yang orang buatkan..


klik SINI untuk penyertaan

baru linda tahu cara nak jual gelang ni kena buat promosi macam blog aksesoriana ni buat. macam macam jenis gelang lahh ada kat situ. cantik !! blink blink mata linda tengok. geram ? confirm lahh. dah terlalu cantik sangat. semua gelang tu linda tak reti buat kecuali satu bentuk aje.

haa, yang ni aje linda reti buat masa kat kampung dulu. cuba baca entry pasal gelang.
linda tag semua yang singgah kat blog huduhh linda ni ye.

p/s : nak merasa jugak gelang kristal tertepek di tangan. :p


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

5 ulasan:

AL AZRUL berkata...

alaa, klu sya mng cntest ni, sya nk bagi kat sape gelang ni....heheh

Siti Nurazlinda berkata...

bagi kat linda lahh. :p

cik kacak berkata...

good luck ;)

blackroses berkata...

tq join..lelaki kalau join..menang boleh beri kat aweks

Siti Nurazlinda berkata...

blackroses > welcome ! :D