You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Ahad, 31 Julai 2011

Biarkan Perut Ini Semakin Comel

assalamualaikum .

yeaayy ! pejam celik lapanblasnamplohpat ribu kali , tak sangka esok dah nak start puasa . rasa sekejap sangat . memang nikmat kalau dapat puasa penuh kan ? * konon semangat gila ni .

tahun ni linda nak puasa penuh , taknak ponteng banyak banyak . jenuh nak menggantinya . lain lah kalau penyakit perempuan menjelma , tu tak boleh nak kata apa lah . ye dakk ?

so , diharapkan perut linda yang dah semakin berlapis lapis ni akan melakukan transformasinya . bulan puasa ni elok lah kalau nak diet . sambil puasa , sambil comel kan perut lah . baru gempakk ! kan kan ? ;)

malam ni dah boleh mula kan dengan niat . jangan terlupa niat pulak ye adik adik , kakak kakak dan abang abang sekalian .

* niat mengikut rentak lagu pon best jugok . :p

p/s : menu sahur apa yang best untuk pagi esok ya ?


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

2 ulasan:

ZWAN SABRI berkata...

selamat berpuasa ye pada keesokan hari.. jangan buat2 period plak esok.. HEHE

MySuaraBlog: Asal Usul Kaca Mata Hitam

Siti Nurazlinda berkata...

haha , apa lah . linda dah semangat nak puasa ni . btw , thnx ya !

selamat berpuasa jugak . :)