You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Khamis, 28 Julai 2011

Linda Juga Kemaruk Bola

assalamualaikum..

woahh ! semakin huduhh blog linda ya . tapi ada jugak yang sudi singgah , at least tak lah sunyi sepi macam hutan belantara aje kan ? terima kasih ya korang !
semua orang dok sibuk story mory pasal bola . harimau lah , singa lah , macam macam . linda ni yang sejak azali tak suka tengok bola , akhirnya terjebak jugak ke kancah perbolaan ini . sungguh terharu ^ ^ '

dapat panggilan daripada skandal ke seratuspatblas , pon asyik cerita pasal bola . siap suruh linda buat solat hajat lagi . mintak mintak supaya Malaysia menang . kes berat dah ni , dasyat sungguh penangan bola .

bola sebijik direbut rebut , linda yang sorang ni takde siapa pon nak rebut . ;)

p/s : linda doakan Malaysia menang ! caiyyookk MALAYSIA !! :)


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

2 ulasan:

kaizen berkata...

ok jer tgk blog nih... kemas tersusun x mcm blog sy...

latest entry Spontaneous Thursday : Niat & Urban-or-Disaster

Siti Nurazlinda berkata...

hehe , okayy tu memang lah . tapi , asyik entri sama aje :p