You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Sabtu, 30 Julai 2011

Semoga Sentiasa Bahagia

assalamualaikum .

para blogger sekalian , diharapkan jangan baca entri merapu ini . dikhuatiri akan diserang penyakit jantung berdenyut denyut . * kesewelan menjelma .

gadis ini kawan linda . cantik kan beliau ? kami dah berkawan sejak dari form 2 . siap ada geng lagi . persahabatan yang sangat menarik . :)

dan ini lelaki masa silam linda . beliau juga sangat baik . dan seperti yang diketahui umum , beliau dan kawan linda yang cantik itu sudah mempunyai hubungan . sangat comel . :)

i will pray for your happiness . semoga menjadi pasangan yang paling bahagia . :)

p/s : patut lah malam ni susah sangat nak tidur . berita bahagia datang menjelma . doakan linda mimpi indah !!


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

5 ulasan:

ZWAN SABRI berkata...

Baguslah Linda nii.. besar pahala Linda sebab doakan kebahagiaan kat orang lain.. ;)

MySuaraBlog: Happy Birthday Mama

Siti Nurazlinda berkata...

Zwan Sabri > err , linda taknak jadi kawan yang makan kawan lah . HEHE

btw , thnx ya !!

Pangeran Chenta berkata...

hehe....cm ada maksud tersirat je linda oi..

Pangeran Chenta berkata...

mcm ada maksud erisrat jer...hahaa

Siti Nurazlinda berkata...

haha , macam lah unk faham kan ? ;)