You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Rabu, 3 Ogos 2011

Cikgu Cakap , Lelaki Sangat Beruntung . Tahu Kenapa ?

assalamualaikum .

* okayy , juadah yang istimewa hari ini :)

alhamdulillah , sangat bersyukur sebab dah tiga hari kita semua berpuasa . macam macam dugaan kan dalam bulan puasa ni ? nasib baik boleh bertahan .

pagi tadi , cikgu linda cerita pasal bidadari . korang semua mesti tahu kan bidadari tu macam mana ? wanita yang sangat cantik , menanti kaum adam yang beriman di syurga .

cikgu linda cakap , kalau seseorang lelaki itu beriman confirm dapat bidadari . kawan kawan lelaki dalam kelas linda semua tersenyum bahagia aje . berimaginasi dengan diri sendiri , konon konon nya dapat bidadari lah kan ?

bidadari yang paling terkenal , bidadari Ainatul Mardiah * boleh letak nama anak untuk masa depan :p . takkan dapat dibayangkan , betapa cantiknya beliau . tapi , cikgu linda jugak ada cakap .. isteri akan jadik ketua bidadari kalau dia beriman , taat pada perintah suami nya . tetapi akan menjadi orang bawahan bidadari kalau ingkar pada suami .

so, para wanita di luar sana . korang nak jadik bidadari yang macam mana ?

selamat berbuka puasa !

p/s : linda nak jadi bidadari yang sentiasa mengharapkan sinar cahaya daripada sang pujangga . * mudah mudahan , insyaALLAH . :)


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

4 ulasan:

Pangeran Chenta berkata...

WA...BEST NYER....kna tmbh iman lg ni..

Siti Nurazlinda berkata...

ya , topup iman anda ya untuk mencari bidadari yang terindah :)

syaza nazura. berkata...

Sy nak seorang WILDAN di syurga nanti, insyaAllah :)

Siti Nurazlinda berkata...

wahh ~ tinggi impian nazu . linda doakan . semoga nazu dapat apa yang diimpikan . amin .. :)