You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Rabu, 31 Ogos 2011

Happy Birthday Anak Merdeka !

assalamualaikum .

sila laungkan MERDEKA seberapa kali yang korang suka dengan kadar segera ya . jangan lupa juga pasang lagu Tanggal Tigaplohsatu dendangan peti suara masing masing ~ sekian .

okayy , selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke limaplohpat tahun untuk negara kita Malaysia . dah tua kan negara kita ? dah boleh dikategorikan sebagai warga emas ni . tapi , negara kita tetap berdiri teguh dan maju ! I am very proud to be a Malaysians :)

sama juga seperti sahabat linda a.k.a abang yang takkan terangkat sampai bila bila . akhirnya beliau sudah tua satu tahun .

yang ini masa beliau masih berada di tahap kanak kanak hingusan . dalam kata sopannya ialah kanak kanak tak cukup umur ^ ^'

dan kini , beliau sudah berada dalam alam remaja yang berumur lapanblas tahun . kira dah cukup umur lah kan ?

Happy Birthday Khairul Azwan . May Allah bless you . semoga pertambahan umur ini akan menambahkan lagi ketinggian anda . *okayy , sori ambik gambar kau senyap senyap .

p/s : bangga kan bila tarikh lahir kita sama dengan tarikh lahir negara Malaysia ?


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

6 ulasan:

Bro Framestone berkata...

Betul ke kamu umur 16tahun...

Nampak cam kemas je blog nie... bro suka :)

-OneByte- berkata...

Thanks a lot Linda. Terharunye~ T^T

Siti Nurazlinda berkata...

Bro Framestone > betul betul betul . HAHA , linda baru enamblas lah . kecik sangat kah ? ;)

btw , thnx . linda pon masih belajar dari blogger blogger otai :))

Siti Nurazlinda berkata...

Khairul Azwan > elehh , takpayah terharu sangat lah beb . ni ikhlas dari hati aku yang suci lagi murni tau . HAPPY BIRTHDAY !! :)

miZz_nizZ berkata...

trikh best tu!hehe..mmg smua org celebrate tu!hehe..slm syawal n rmdhan jua=)

Siti Nurazlinda berkata...

Mizz Nizz > yup , rasa macam lebih dihargai sebab sama dengan tarikh kebanggaan rakyat Malaysia kan ? ;)

btw , selamat hari raya !