You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Jumaat, 19 Ogos 2011

Kembali Ke Zaman Kanak-Kanak

assalamualaikum .

agak kelewatan mengupdate hari ni . ada yang tertunggu tunggu entri daripada linda ke ? *ditimpa perasaan sikit boleh kan ?

tak sangka sebenarnya , ada jugak budak kat sekolah linda rajin menggodek blog huduhh linda ni . siap komen pasal entri semalam lagi . katanya gambar linda comel lagi lagi yang tang mulut itik tu kan ? *haha , sunggu terperasantan ! ^ ^'

okayy , abaikan intro di atas . mari kita terjahh ke chorus pulak :)

actually , linda sedang sibuk menyiapkan lukisan baju pengantin *ehh , apa kah ? hehe , lukisan bendera Malaysia yang sebenarnya . tambah pulak dengan lukisan bendera negeri Perak , tapi tak siap siap lagi gara gara mata dah tak larat nak dibuka .

patblasratus minit buat bendera ni . biasalah kan ? masa zaman hingusan dulu rajin lah buat lukisan . hari ni lukis pokok , esok lukis rumah , lepas tu lukis awan pulak . orang lidi tu wajib lah kan ? nak lukis orang lawa lawa masa tu mana reti . sekarang pon agak cacat lagi .

tangan pon sampai kotor macam gini . betapa teruknya budak tak reti melukis kan ? mesti kanak kanak di luar sana akan ketawa terguling guling tengok linda lukis bendera sampai tangan pon kotor . eeeuuu !!

p/s : punya semangat melukis , sampai abaikan cerita hindustan kat tv hari ni .


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

Tiada ulasan: