You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Sabtu, 20 Ogos 2011

Sesi Semak Dapur ;)

assalamualaikum .

hari hari lambat update . biasa lah , lumrah alam . busy memanjang , nak kata lah linda macam PM kan ? ehh , tak tak . masih jauh tertinggal di belakang . abaikan kata kata yang tak berapa nak berbudi bahasa itu ya .

semalam buat bendera . hari ni linda buat kuih raya pulak . wahh ~ sangat semangat sebab selalunya ibu tercinta main tunjuk aje kuih raya dekat lorong lorang pasar parit buntar . tapi kali ni , lebih bersemangat daripada biasa .

ibu tercinta ajak buat kuih kacang mazola hari ni . pernah dengar ke nama kuih tu ? alaa , blender kacang tanah sampai lumat . lepas tu gaul dengan minyak mazola dan gula . senang aje buatnya . linda tolong sapu kuning telur kat atas kuih tu aje . yang lain semua ibu dan adik lelaki linda yang buat *nampak sangat linda malas :)

loyang pertama .

loyang kedua ..

loyang ketiga ... besar sikit daripada loyang pertama tadi ye .

loyang petak pulak ....

macam nak bukak kedai kuih lah . suka suka !!

linda pulak memang dah takde kerja , so ini lah kerja nya ye .

budak kecik pon pandai posing maut . HAHA

p/s : esok buat kuih lain pulak okayy .


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

6 ulasan:

Urzain Hussain berkata...

wahh..
kuih mazola tuh mcam enak..
lalala~

[^^,]

Siti Nurazlinda berkata...

hehe , TQ TQ :) nak rasa , datang lah raya ye . ;)

Eyda Dania berkata...

nak skit...comeyynye budak kecik 2..adk ke..hehe

Siti Nurazlinda berkata...

Eyda , mehh datang rumah raya nanti . hehe .. err , ha'ah . tu adik linda :)

lovely lolipop berkata...

linda., time unx uat kueh tu an msty unx ade cri2 ckit an.. huhux.. :P

Siti Nurazlinda berkata...

haha , memang pon . tu perkara wajib kan ? ;)