You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Rabu, 17 Ogos 2011

Sumpah , Saya Rindu !

assalamualaikum .

SALAM NUZUL QURAN *tak terlambat lagi kan ?

okayy , pakai penutup hidung dan mulut sebelum baca entri ni . dikhuatiri terkena penyakit bersin non-stop akibat blog ni banyak sawang . biasalah kan , malas nak mengupdate . *merapu dan merapu lagi . ^ ^'

alhamdulillah , dah masuk hari yang ke tujuhblas kita semua berpuasa . so , macam mana puasa korang ? ada perubahan pastinya .. linda pon ada banyak sangat perubahan .

malam lailatul qadar , tak ramai yang dapat . tak ramai jugak yang betul betul mencari . sebab kita tak tahu bila malam itu akan menjelma . yang hanya dapat diramalkan ialah sepuluh malam malam terakhir yang ganjil kan ? kalau tak silap linda lah , sebab dulu ustazah pernah kasikk tahu .

bulan puasa macam gini lah linda teringat kampung . teringat atuk , nenek , arwah tokbak dan arwah tokki . rindu zaman selekeh dulu , selalu dimanja oleh kedua dua atuk dan nenek . mintak apa aje , confirm dapat . atuk atuk dan nenek nenek linda sangat baik hati .

arwah tokbak dan arwah tokki dah lama pergi . sumpah , linda sangat rindukan mereka . pernah sekali , bulan puasa bila entah . linda ternampak arwah berdua datang kat rumah linda . masa tu linda sekolah rendah . masih hingusan dan tak tahu maksud kedatangan arwah . cuma tahu takut dan mengadu kat ibu tersayang .

tapi sekarang , linda nak sangat arwah tokbak dan arwah tokki datang lagi kat rumah linda . rindu sangat dengan arwah berdua . linda nak ziarah kubur arwah berdua sangatlah jauh . hanya doa yang dapat linda sedekahkan .. :'(

p/s : semoga arwah berdua sentiasa tenang di alam sana . AMIN ..


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

Tiada ulasan: