You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Ahad, 7 Ogos 2011

Walaupon Baru 1/2K

assalamualaikum .

err , jemu kan asyik baca entri linda je ? hehe , nak buat macam mana . banyak sangat benda nak story hari ni .
maaf , gambar sangat kecik . tak sempat nak membesar . :p

tuan empunya blog Dunia Gadis Itu . blog beliau sangat cantik . menarik perhatian linda . beliau lah follower ke 500 linda . terima kasih awak !!

alhamdulillah , walaupon follower linda baru 1/2k , tapi linda bersyukur sangat . tak sampai setahun linda boleh sampai ke tahap ni .

linda bukan Yuyu Zulaikha , linda bukan Hanis Zalikha , linda juga bukan Ben Ashaari . linda hanya Siti Nurazlinda yang mencari pengalaman hidup melalui blog . pertemuan dengan rakan rakan blogger , sangat mematangkan linda . :)

p/s : target yang seterusnya , nak dapat banyak komen pulak . hehe


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

2 ulasan:

Yana Farinha berkata...

thanks dear Linda hehehe.. follower kite belom pon sampai 1/2 macam awak ni tau heee...

happy blogging my dear... be a gud blogger.

Siti Nurazlinda berkata...

welcome cik Yana . :) takpe , nanti nanti pon follower awak pon akan bertambah jugak .

thnx a lot ya !!