You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Selasa, 18 Oktober 2011

Asal Tengok Aje , Jahat !

assalamualaikum .

sungguh malas nak baca buku hari ni . mengalahkan budak PMR pulak kan ? tak sedar yang diri ini masih menduduki peperiksaan akhir tahun ._. inilah yang terjadi saat penyakit malas kembali menyerang linda . oh , sungguh memenatkan !

rutin harian , tengok cerita indon . kemain banyak cerita indon kat tv sekarang ni kan ? dah sama banyak jugak dengan cerita hantu . sampaikan hantu kat dalam tv tu pun dah naik takut nak tengok muka linda ni haa *okayy , linda tipu .

dah lah hari ni malas nak baca buku yang boleh menyebabkan linda tidur tak sedarkan diri iaitu Sejarah . kononnya nak tengok tv untuk hilangkan penyakit kemalasan ni . tapi bila linda carik cerita best sikit , mesti ada adegan jahat ! haisshh , perlu ke ?

macam mana lah manusia abad ini tak jadik jahat ? culik sana , rogol sini , bunuh situ .. macam-macam jenayah yang ada kan ? mudah sangat cerita macam gini ditayangkan .

p/s : hari ni semua serba tak kena ^^' maaf .




Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

2 ulasan:

~..SiKecilMirmO..~ berkata...

A.aaa.. coz tuh sometimes media neh mainkan peranan yg ntah ape2.. huhuu..

Siti Nurazlinda berkata...

itu lah pasal . naik menyampah nak tengok tv kan ? ;)