You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Sabtu, 1 Oktober 2011

Saya Buat Muka Singa , Bukan Bermakna Saya Sombong

assalamualaikum .

ni lah jadi ehh , bila tidur awal sangat . mula lah pagi-pagi buta nak terjaga . tapi bagus jugak , boleh tolong jaga rumah kan ? ;)

kalau rasa ter-RABUN seketika , mehh picit SINI .

amboi soalan ! sangat cepumas kan ? terima kasih lah linda ucapkan kepada Zulhelmi Mohd Isa atas soalan itu yang sudah sekian lama ditanya . maaf juga kerana baru sekarang linda nak balas . iyelah kan , actually linda tak teringat langsung yang linda ada Formspring . teruk kan ?

mehh linda nak tolong jawab soalan beliau ni .

sebenarnya linda takkan buat 'muka singa' tu tanpa sebab . mungkin tekaan Zulhelmi ni agak betul . iyelah kan , bila kita stress ada ke kita tersengeh-sengeh macam kerang busuk ? takde kan ? so , muncul lah 'muka singa' yang tak sengaja terkeluar dari memek muka ni .

dan linda pernah juga terdengar , yang mereka-mereka yang tak suka linda di luar sana kata muka linda macam singa nak makan orang . sombong sangat ! nak senyum pun susah .

okayy , actually linda tak pernah sombong dengan sesiapa . cuma kadang-kadang itu lumrah manusia kan ? dengan orang yang kita tak kenal , kita tak berapa nak senyum sangat . kang bila senyum , dikata gila sebab senyum sorang-sorang .

sesiapa yang kenal linda , sangat tahu yang linda tak sombong . linda akan sombong ikut keadaan . dah nama pun perempuan kan ? mesti lah kena sombong sikit . takkan nak buat lelongan senyuman pulak ^ ^'

p/s : nak tanya apa-apa soalan cepumas lagi ? boleh tanya kat Formspring linda . dialu-alukan ya ! :)


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

4 ulasan:

Ku Azhar berkata...

ngaum!!!! :D hehehe

Siti Nurazlinda berkata...

haha , linda bukan singa okayy :)

ZWAN SABRI berkata...

Buat muka singa? Linda period lettteewww.. HEHE


MySuaraBlog: Pekerja Yang Dah Tua Kerepot

Siti Nurazlinda berkata...

Zwan , haha ! statement ganas gila . kalau pun angin monsun tu datang , linda still ceria tau ! :)