You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Rabu, 30 November 2011

Untunglah Muzium Tu Kan?

assalamualaikum.

gigih siapkan assignment BM untuk ujian lisan tahun depan, sampai takde masa langsung nak ngadap tv. tak sangka rupanya budak yang perasan kecikk sepanjang masa ni bakal ambek SPM tahun depan. adakah beliau bersedia? tunggu dan lihat saje :')
walaupun sibuk kemain, dapat jugak jeling-jeling kat tv tu 0.0067 saat sebab ada benda yang menarik perhatian linda. ya, ibu tengok Gala TV kat astro! alaa, berita gosip-gosip tu. wahh ~ ibu linda pun minat gosip artis tau. beliau tahu anak beliau takkan masuk punya dalam Gala TV tu =.=' okayy, cukup.

sebenarnya linda terkejut tengok berita pasal baju pengantin Memey. berjuta juta juta! err, hari tu beliau jemput linda pergi majlis sanding beliau tapi linda tak sempat nak pergi. biasalah, student kan? busy mengalahkan artis *abaikan frasa-frasa yang keterlaluan itu ya =p

sebab tu agak terkejut bila dapat tahu baju pengantin beliau dan artis-artis lain diwakafkan ehh, dipamerkan sebenarnya. hehe, untung muzium tu kan dapat pakai baju-baju mahal. kalau kartun doraemon ada kat sebelah linda sekarang ni, linda nak beliau tukarkan linda jadik muzium tu. ngee ~ mesti best! macam strawberi disaluti cokelat rasanya :D

mula lah linda berangan nak kahwin ni. aiyakk! >,<

p/s : juta juta juta tukar kepada makan makan makan. mesti best kan ? hehe


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

4 ulasan:

FarhanahAdzlan berkata...

naseb baik free..haha~bukan senang nak dapat free berjuta2 ni~

Siti Nurazlinda berkata...

@farhanah, tulah. untungnya!! :')

cik key_ra berkata...

aishh.. untuung larhh..
linda jgn pk pasal kwin cgt.. hohoho
spm lu keyh.. hehehe

Siti Nurazlinda berkata...

@keyra, yang untungnya muzium tu :)

SPM tahun depan. hehe