You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Rabu, 9 November 2011

Bila Terlalu Obses Dengan Cinta Pertama

assalamualaikum .

kemain hebat tajuk entri linda hari ni . konon-kononnya nak jadik Doktor Cinta . padahal pakwe pun tak ada kan ?
*borang banyak kosong lagi ni <-- promote diri =='

macam-macam kerenah bila tengok orang bercinta . okayy , tak dinafikan . linda jugak pernah bercinta . bohong kemain lah kalau linda kata linda tak pernah jatuh hati tergolek-golek kat lelaki kan ?

cinta pertama linda , masa hingus dok sakan bergayut lagi . masa tu linda baru sekolah rendah . kalau tak silap , darjah empat rasanya . mula-mula suka macam gitu aje , lepas tu mintak biodata . iyelah kan , budak hingusan masa tu mana pakai henset lagi . tak macam sekarang . budak tadika pun dah maju -,-

tapi , cinta pertama tu tak kesampaian . akhirnya beliau jadik abang angkat linda sampai ke hari ini . syukur , beliau bahagia dengan pilihan hati beliau . mungkin beliau takkan pernah tahu yang linda simpan perasaan pada beliau hampir enam tahun . biarkan semua itu menjadi rahsia *dah tersebar kat dalam blog ni pun dikira rahsia ehh ? =p

yang membuatkan linda kagum pada diri linda ialah linda tak pernah obses dengan cinta pertama tu . tak pernah pun terfikir yang cinta pertama akan terus ke jinjang pelamin . kemain lagi siap design baju pengantin , pelamin , barang-barang hantaran dan sewaktu dengannya . linda tak sampai ke tahap ditimpa perasaan lagi . alhamdulillah .

yang peliknya , kenapa segelintir manusia abad ini sanggup menunggu cinta pertama mereka yang belum tentu akan tercapai ? adakah mereka tidak percaya dengan jodoh yang Allah dah tentukan ? masing-masing tahu jawapannya :')

p/s : tersenyum bukan bermakna hati bahagia


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

6 ulasan:

♥ riya ♥ berkata...

hehek . dulu asal nak berkenalan jek mesti minta biodata kan :D miss that moment

Siti Nurazlinda berkata...

@riya , yup ! rindu sangat saat indah tu . lagi best kan ? tak macam sekarang . guna henset aje . tak feel :')

Eyda Dania berkata...

first luv eyda..pas abs sekolah tw...tp mmg xkemane cinte 2 kn..dlu..mne ad matang lgi..hehehe

Zul Fattah berkata...

aku masih solo lg ni.. hehe, nk masuk boleh..? *.*

aku tak pernah ada adik angkat masa skolah dulu2!!! hehe.. x best pun

Siti Nurazlinda berkata...

@eyda dania , wahh ~ lambatlah macam gitu . at least tak menggangu pelajaran kan ? :')

Siti Nurazlinda berkata...

@zul fattah , haha ! masuk lah kalau tak malu kan ? =='

ada adik angkat tak best ehh ? menyusahkan maybe ? =p