You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Sabtu, 10 Disember 2011

Jangan Baca Blog Siti Nurazlinda, Sekian!

assalamualaikum.

okayy, linda merajuk sebenarnya. sebab tu taknak update apa-apa entri baru =.=

''seorang penulis yang baik akan menggunakan penjelasan mantik yang bagus, penggunaan bahasa yang tepat dan fakta yang dikaji dari sumber yang kukuh dengan penelitian.''

terima kasih kawan. jasamu sangat ku kenang :')

carik lah kat fesbuk linda. mesti ada jumpa status cenggini. okayy, linda belum ada ciri-ciri tu. sebab tu nak berhenti merepek kat blog.

walaupun ada yang pujuk linda dengan kata-kata seperti ini ''kamu dapat bentangkan sesuatu cerita dengan baik'' tapi kata-kata itu belum cukup untuk membuatkan linda kembang hidung namplohpat sentimeter perbulatan macam dulu -..-

so, linda rasa korang takpayah lah tunggu-tunggu entri baru daripada linda lepas ni *suka sangat ditimpa perasaan kan? ada ke orang nak baca entri linda? -,-'

lagipun linda sibuk dengan kerja baru. ya, tanpa segan silu linda nak kecoh kat dalam blog ni untuk kali terakhir. Siti Nurazlinda ialah seorang insan yang berkerjaya sekarang. linda jadikk sales assistant ataupun pembantu jualan. kat mana tu tak payah lah nak tahu ehh. nanti korang jumpa, mintak autograf pulok =p *perasan lagikk!

tetibe letak benda ni kat sini. okayy, gila!

p/s : tak update apa-apa dah kot lepas ni. kbai.


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

8 ulasan:

Pangeran Chenta berkata...

lina..ape ni....jgn mengaku kalah..

Diyana berkata...

Bila akak dah bersedia,akak menulis balik k

Siti Nurazlinda berkata...

@Pangeran Cinta, bukan mengaku kalah lah tapi sedih gila! :'(

Siti Nurazlinda berkata...

@Diyana, terima kasih yunk! :')

Pangeran Chenta berkata...

alalmakk...xbest la cm ni..hari2 dtg...xupdate pon...jgn la majok lg..k

chaa ;) berkata...

Lynda , anda bakal jd penulis yg hebat lah ~ Kami pon kekadang tu terpana membace kisah-2 menarik kamu.. * aduh ayat * serius..

lepas lynda dah oke, tulis belog balik kay..

*anak sape yg cipta ayat pelumpuh semangat nak tulis belog tu? =..='

Siti Nurazlinda berkata...

@pangeran Chenta, err... sebab tu tak kasikk datang blog huduhh ni dah =.=

Siti Nurazlinda berkata...

@chaa, alolo! geli nyerr kiteww baceww komen awak tu. hihik ;)

btw, thanks sangat! tunggu lah pintu hati kita terbukak balik nak update blog. lagipun next year nak SPM kan? takut lagi tak sempat nak update.