You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Sabtu, 19 Mei 2012

Tak Perlu Duduk Berjam-Jam Depan Laptop Untuk Update Satu Entri?

Assalamualaikum and hye :D

Okayy, almost two weeks I push myself to focus on study. Sampai nak update blog pun takde masa. Everyone told me that I have to struggle gila-gila this year because this is my final year. Yes, tak lama lagi saya akan jadik seperti anak burung yang berterbangan bebas di angkasa sebab saya tak perlu bebankan kepala otak saya untuk subjek-subjek yang amat susah kat sekolah. Tinggal berapa bulan je lagi saya perlu jalankan rutin harian saya yang agak bosan tu. I have no choice.

Ada yang berkata..

"Setakat update blog berapa minit pun tak sampai. Bukannya kena duduk berjam-jam pun kat depan laptop tu."

Yes, saya tak nafikan. Memang lah tak sampai berjam-jam. Tapi, biasalah kalau pelajar sekolah macam saya ni online. Mana cukup setakat berjam-jam. I need berjam jam jam jam jam untuk update blog plus online Facebook plus usha Youtube plus godek Twitter dan sebagainya. Siyess, tak cukup berjam-jam tu. Boleh nampak kan betapa banyaknya jam yang saya perlukan hanya untuk mengupdate satu entri?

Hari ni pun, saya start online after maghrib tadi. Now almost 10pm. Just imagine what I had done a few jam jam jam before? Sampai lenguh badan saya menghadap laptop ni pun saya tak peduli dah. Yang penting saya dapat lepaskan ketagih saya untuk online. Even saya dah selalu online on phone, tapi tetap tak puas jugak.(thanks to my mom 'cause bought an amazing Corby for me >,<)

I should stop here. Nanti macam-macam pulak saya nak tulis. Perlukan berapa banyak jam lagi untuk tu?

Oh ya, esok saya dan kawan-kawan ada konvoi ke Batu Kurau. Doakan saya dan kawan-kawan selamat pergi dan selamat balik untuk esok.

Take care all. Nite.

*English words in this entry pun saya kena guna Google Translate tau. See, berapa jam pulak untuk ni? :p


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

7 ulasan:

cik keyra berkata...

oohh.. bese lah kalau nk speaking guna en. google kite.. haha. aq pon gitu.. mudah mudahan kite selamat samopai kat kpung cgu hasanah :)

cik keyra berkata...

oohh.. bese lah kalau nk speaking guna en. google kite.. haha. aq pon gitu.. mudah mudahan kite selamat samopai kat kpung cgu hasanah :)

FarhanahAdzlan berkata...

hahaha..kelakarlahh:D

agree!!memang xcukup berjam-jam tu klau dah nama budak skolahh kan2?sya memahaminya..

tp xpe anggap ni tahun terakhir korban masa nak on9..ceyhh korban la sangat saya ni..

kita2 sama2 nak spm tahun ni..so gud lak untuk dua2 skali=)

Fatiah Ismail (NuFa) berkata...

Main FB ngan Blog pon akak amik 3 jam.... pasai pening nak cite apa... tu tak campur lagi ada 'hantu' bukak youtube... aish!

Siti Nurazlinda berkata...

@cik keyra, yes. Encik Google yang banyak berjasa :))

Siti Nurazlinda berkata...

@FarhanahAdzlan, good luck untuk kita berdua! hihik.

Siti Nurazlinda berkata...

@Fatiah Ismail (NuFa), haha. bestnya ada haaannntuuuu... :p