You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Jumaat, 22 Jun 2012

Betulkan Niat Dalam Berblogging

Assalamualaikum..

Saya tak perlu tulis yang bukan-bukan dalam blog ni. Saya tak perlu sindir orang ni, perli orang tu.. Sebab saya yakin pasti mereka akan terasa dengan perbuatan yang mereka sendiri lakukan.

Saya buat blog bukan untuk mengata orang sana sini. Walauponn blog saya sebagai tempat saya meluahkan perasaan but not everything I should write here. Macam takde privasi dalam hidup. Saya tak suka tu..
Saya hanya seorang gadis blogger yang menulis sekadar untuk menenangkan fikiran, berkongsi ilmu dengan blogger-blogger yang berpengalaman, carik kawan-kawan dunia maya yang kadang-kadang lebih baik daripada kawan di dunia realiti. Itu yang saya belajar sejak hampir dua tahun saya berblogging.

Kita semua tahu kan, sekarang ni ramai blogger baru yang muncul.Tapi kita tahu ke apa tujuan mereka berblog? Saya tak kesah ponn apa tujuan mereka cuma saya agak terkilan kalau ada dalam kalangan newbie ni yang buat blog sekadar nak kutuk orang sana.. maki orang sini.. Even kutukan dan makian tu tak ditujukan khas kepada orang yang berkenaan tapi apa perasaan orang tu bila dapat tahu dirinya dijadikan bahan kutukan dalam blog? Ramai kan yang baca?

Banyak lagi cara yang gempakk untuk luahkan perasaan. At least tak perlulah sampai ada yang terasa. Mulut kita takde niat untuk menyindir tapi hati? Waallahualam..

p/s : Saya punn masih punya hati dan perasaan.


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

4 ulasan:

ascil.punye.lah berkata...

betul tu.blog sebab nak have fun.kalau dah asyik ngutuk orang je dalam blog,nak fun cemane kan?

Siti Nurazlinda berkata...

@Ascil, have fun dalam mengutuk lah jawabnya :p

Nizam Ijam berkata...

dua tahun da? ni lagi hebat :P sy br lagi

Siti Nurazlinda berkata...

@Nizam Ijam, alahai.. 2 tahun banyak merepek je dalam blog ni :p