You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Ahad, 17 Jun 2012

Sekurang-Kurangnya Saya Masih Bersyukur

Assalamualaikum, selamat hari Ahad >,<

Last entri 10hb hari tu kann? Oh, sangat lama saya menyepikan diri. Macam biasalah, student la katakann.. Hihikk.

Bukak sekolah hari tu memang saya sangat busy. Walauponn selalu online sampai ke pagi tapi saya sebenarnya dalam proses nak siapkan kerja kursus Prinsip Akaun saya. Sangat pening dan serabut. Berkali-kali saya kena buat semula, tapi saya tak pernah berputus asa :))

Masih mampu tersenyum walauponn saya tahu kekalahan sedang menanti :DD
Semalam, saya pergi kursus pengurusan jenazah. Alhamdulillah, banyak ilmu saya dapat. Selama ni saya ingat nak uruskan orang mati tu sangat susah. Tapi, kalau kita tahu caranya sebenarnya senang je...

Balik daripada kursus tu pulak, saya sibukk menghadap lappy. Sambung kerja kursus lagi.. Tetibe adik saya cakap yang result exam dah keluar. Okayy, sumpahh saya nervous! Sebab saya risau, kalau markah saya drop teruk.

Tapi alhamdulillah lagi... Keputusan saya tak banyak perubahan. Dan yang paling penting, markah Fizik saya tak jadikk nak gagal. Hihikkk
Yang banyak tanda * tu maknanya markahh saya menurun. Tapi bagi saya takde lah teruk sangat. Lagiponn masa Ujian 1, bukan format kertas penuh. So saya tak kisahh lah kalau menurun ponn. Saya banyakk bandingkan dengan exam akhir tahun lepas. Yang tu penting.

Keputusan saya tak lah sebagus mana. Tapi saya bersyukur dengan kemampuan saya. Saya tahu setakat mana kemampuan saya. Berusaha lebih memang boleh tapi kalau setakat ni je yang saya mampu, nak buat macam mana kann?

p/s : Ni bukan post bangga diri okayy :p

Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

10 ulasan:

FarhanahAdzlan berkata...

ohhhh mmmmm ggggg!!kira sangat bagus bagi saya skarang..silalahh kongsi rahsia awokk dapat B add mathh...markah saya untuk add math masih jauh api dari panggang lagi nak dpat C pong~hahaha~

Siti Nurazlinda berkata...

@FarhanahAdzlan, omg jugakkkk!! Hihikk. Saya takde rahsia lah awak. Saya minat subjek ni. Sebab tu boleh score. Alhamdulillah :))

xHuJaNx berkata...

Semoga terus succes.. :)

Siti Nurazlinda berkata...

@xHuJaNx, Mekasihhh awak! :))

Nurulee berkata...

Gempak lah. Good luck utk SPM. All the best. hee =D

*zafirah* berkata...

usaha itu tangga kejayaan syg:)
btw,fira dah follow sini,jom ke blog fira?
http://xiexiepinky.blogspot.com

drzira berkata...

good luck keyh. nice results. subjek yg kureng tu sempat sgt nk baikilah! ;) asal ade smgt. akak dlu kantoi fizik gak cume tk pena D. addmath pn start dpt a bulan 8 form 4 kaka. b4 tuh mmg c lah.akaun tak amek. bio minat sakan smpai skang taapi exam senang kantoi.slalu tk dpt 90 ke ats.kdg dpt cecukup mkn a- je. haha. kemis yg tk minat langsung2 tu plak bley score smpi ke u. haha.good luck eh dik. blaja rerajin

Siti Nurazlinda berkata...

@Nurulee, SPM? Ngeri la awakkk..!! Hihikk. Btw, thanks! :))

Siti Nurazlinda berkata...

@zafirah, Yup! Setuju sangat.. Mekasihh ;D

Siti Nurazlinda berkata...

drzira, Mesti akak minat subjek Sains kan? Saya tak minat sesangat subjek tu. Just minat Akaun, Addmath dengan Math. Sebab tu result subjek Sains ke laut sikit. Hehehe. Thanks a lot kak! :))