You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Sabtu, 28 Julai 2012

Kecoh Pasal Program Latihan Khidmat Negara (PLKN)

Saya tahu saya dah lama sangat tak update. Tapi, saya tahu ada jugak yang baca blog saya kann? *Perasan -,-'

Assalamualaikum. Selamat berpuasa semua.

Kejap je ann, dah lapan hari sebenarnya kita semua puasa. Alhamdulillah, saya masih dapat berpuasa tahun ni walaupun memang dah confirm takkan penuh. Hehehe.

Actually, saya nak heboh jugak pasal PLKN ni. Tak adil la kawan-kawan fesbuk, twitter, blog semua kemain update pasal PLKN ni.

Saya cuma nak bagitahu yang saya TAK DAPAT PLKN ! Saya ulang.. SAYA TAK DAPAT PLKN okayy! :)) Sumpah happy gila nak mampos.




Tapi, bila dengar cerita dari situ, sana dan sini.. Saya rasa ngeri la pulak. Kata mereka, tahun ni semua wajib pergi PLKN. Mungkin panggilan kedua, ketiga bla bla bla =.=

Dah, saya kena stop. Nak taip satu entry pun berjam-jam. Tengoklah keadaan keypad saya. Sadis kann..



p/s : Entah bila dapat update lagi kann -__-


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

4 ulasan:

Arol Mubin berkata...

Untunglah tak dapat PLKN! Tapi kalau semua wajib pergi pun best jugak. Baru adil! Hehe. :D

Siti Nurazlinda berkata...

@Arol Mubin, Heee... Memang untung tapi kannn dengar cerita tahun ni semua wajib lah -,-

Fatiah Ismail (NuFa) berkata...

akak dulu pon x dapat. sebenarnya akak suke je PLKN ni, cuma yang x sukenye pasal masuk hutan... aduh... lagi2 yang ada pakej 2 dalam 1 tu... haih...

Siti Nurazlinda berkata...

@Fatiah Ismail, Linda lagi lah. Tak suka semua aktiviti yang ada dalam PLKN tu :'(