You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Selasa, 22 Januari 2013

Jangan Dipertikai Kemunculan Mengejut Ini

Assalamualaikum. Teheeeee ~ Lompat lompat bintang kejap. Okay dah, macam gaya anak tarzan hilang mummy pulak :p

Selamat tahun baru 2013 korang ! Memang dah terlambat sungguh la nak wish happy new year kan? Hehe. Alhamdulillah kita semua masih dapat menumpang di bumi-Nya kan? Syukur yang tak terhingga. Kita still dapat menikmati semua nikmat yang Allah kasikk pinjam kat kita. Alhamdulillah.

Alahai ~ Takpayah pertikai lah eh kenapa saya ni kejap muncul, kejap hilang. Ada banyaaakkk gila sebab kenapa saya jarang update blog ni. Bukan sengaja tau. Alasan busy pun bukan. Itu dulu, masa zaman sekolah. Pelajar cemerlang kononnya -.-

Sebenarnya kannn, saya kannn.. Bukan malas nak update. Cuma kannn, saya tak sampai hati. Eh silap. Saya takde hati nak update blog dah sekarang ni. Charger netbook saya meletop, keyboard lappy pun dah banyak yang tercabut. Tak best sangat nak mengupdate. Hmmm.

Memang lah mende alah ni mengajar saya erti kesabaran. Tapi kalau baru tulis 'Assalamualaikum' pun dah berminit minit, apa kes nya kann? Kalau mende alah ni lumba lari dengan saya, confirm saya menang walaupun saya bukan atlet masa sekolah dulu. Biasalah, lari mengundur sebab kena tiup angin gara gara tak cukup berat badan >,<

So sekarang ni, saya tengah berusaha semaksima yang mungkin. Bukan jadik penganggur terhormat dah. Saya dah dapat kerja since 16 Disember haritu. Nak kumpul duit secukupnya then nak beli laptop sebijik ! Haa, baru puas hati kan? And insya-Allah, hasil titik peluh saya semua tu saya akan gunakan untuk beli laptop baru.

Ohh ya. Terima kasih yang tak terhingga buat korang yang sentiasa tak jemu jemu datang singgah tempek bijik mata korang kat sini. Even saya dah lama sesangat tak update, tapi saya tetap terima feed back yang sangat positif. Sampaikan entri yang saya kekononnya nak ngajar bahasa hindustan tu pun dapat perhatian daripada blogger. Siap mintak tolong ajarkan bahasa hindustan pulak tu. Alahai, terharu. Tapi sebenarnya saya tahu bahasa tu setakat tu je. Itupun kawan masa sekolah yang tolong ajarkan. Maaf ye :)

Dan tahun ni saya dah lapanblas tahun. Memang la birthday lambat lagi. Cuma dah semakin tua walaupun perangai macam kanak kanak tak cukup kasih sayang lagi. Hehe. Biasalah, nak awet muda memang kena berperangai pelik pelik sikit. Kesah hapee kann? Janji saya happy sudah ^_^

Thanks korang. Nanti kalau tahap kerajinan saya dah bertambah semula, saya update lagi ye. Byebye.


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

Tiada ulasan: