You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Selasa, 12 Mac 2013

Kepayahan Untuk Menghasilkan Satu Entri

Assalamualaikum. Ya Allah, rindunya kat blog. Rindu nak menulis macam dulu tapi apakann daya. Masalah teknikal selalu sangat menghantui kehidupan saya sebagai seorang blogger. Macam ni lahh manusia yang bernama blogger. Bila takde laptop memang sah la takboleh menulis kan? Tulah kepayahan yang dilalui oleh saya sekarang ni. Kesian dakk? -.-"

Berbekalkan semangat yang masih bersisa di celah gigi ni, saya gagahkan jugak menaip hari ni. Walaupun penuh dengan kepayahan tapi demi blog yang tercinta, saya rela berjuang. Cewaahh, saya tetap takboleh lawan para pejuang kita kat Lahad Datu tu kan? Al Fatihah untuk mereka yang terkorban. Syurga menantimu, insya-Allah.

Kalau la saya boleh tunjuk bukti kepayahan saya menaip pagi ni, mesti ada yang menangis terkinja kinja. Ohh, over pulak. Errr... Saya cuba menaip guna henset. Yup, walaupun agak kekunoan sikit tapi saya berusaha. Mencari ikhtiar supaya blog saya tak terabai bagai dianak tirikan. Eh? Takde kena mengena :p

Daan alhamdulillah, saya berjaya jugak lah kot. Kalau entri ni berjaya dipublish, nemang saya hebakk la harini. Hahaha, riak tetibe. Jangan tiru tabiat mazmumah ini ye adik adik.

Ohh ya, nak mintak tolong korang sebenarnya ni. Result SPM, insya-Allah lagi sepuluh hari dari sekarang akan keluar. So, hopefully korang dapat doakan kejayaan untuk saya ye. Saya bukan pandai sangat tapi hopefully takde yang gagal. Terutama Chemistry tu -.-" Risau. Hmm.


*Ditaip guna henset tapi dipublish guna lappy. Biul -.-
**Gambar semua kat dalam fon, korang cer tengok kat Instagram saya ye --> @sitinurazlinda


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

Tiada ulasan: