You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Sabtu, 18 Januari 2014

The Jimba Jimbut Day

Hai ! Haluuuuuu !

Assalamualaikum :)

Yeayy, lompat lompat bintang dengan gaya paling poyosss sebab dapat hapdet belog lagikk. *erkkk*

Harini gua cuti. Walaupun sehari tapi bermakna gilerrr sebab tujuh hari gua kena kerja tanpa henti. Perghhh kalah menteri cemni. Well bakal pekerja cemerlang ni. Okay mohon muntah pelangi.

Gua enn dah berazam taknak tinggalkan blog gua dengan debu debu cinta lagi sebab gua tahu ada jek yang baca blog gua tapi malu malu itik nak ngaku kann? So dengan ini gua merajinkan diri jugak laa nak hapdet satu entri untuk tatapan pembaca blog gua yang pemalu tahap itik tu. Semoga pemalu tu akan bertukar ke tahap hamster ke arnab ke. Baru comel sikit. Hikss
Muka gua baru baik demam. Kembang kembung jek gua nengok -_-

Apa je yang gua buat cecuti sehari ni? Haruslah makan tidur makan tidur je. Balas dendam kekononnyeee.

Eh tak tak. Kalau setakat makan tidur je takpayah hapdet blog pun takpe kann. Anak cucu gua mesti tak respect gua nanti kalau diorang tahu nenek vogue diorang ni pandai makan tidur jek. Haihhh kerja gua hapdet kali ni memang suka ngarut je -_- Letih korang nak baca.

Okay laa. Straight to the point harini gua pergi berjimba dengan ibu and adik kecik gua ! Yeayyy berabad gua tak pergi taman tasik kat Taiping tu, akhirnye harini gua gagahkan diri jugekk merempit ke sana. Yela kan, tetibe je si adik kecik mintak belanja eskrem mekdi walaupun hakikatnye ibu yang keluarkan duit :p

Ekceli gua takde bende nak story punggg. Gamboo je bersepah. Macam macam muka buruk gua keluarkan. So mohon sediakan baldi kat sebelah sambil menatap gambar gambar gua. Kbaii.

Opsss. Quote of the entry today...











 Boleh jadik kembar the rock tak? Hikss

Thank you for reading and watching gamboo gua yang membuatkan korang nyampah patblasratus kali. Lepas ni boleh la gua buat muka cemtu lagik. Kbaiii.


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

Tiada ulasan: