You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Ahad, 25 September 2011

Bila-Bila Aje Kita Boleh Jatuh , Tapi Mampukah Kita Untuk Berdiri Semula ?

assalamualaikum .

merajuk punya pasal , hampir satu hari tak sentuh lappy . sangat bangga kerana dapat merajuk untuk hari ini *kesian , takde siapa nak tolong pujuk .

okayy , taknak merajuk sudah ^ ^'

habis aje mandi , tiba-tiba teringat yang diri ini masih ada blog yang setia menunggu . ohh , sangat berat beban ini . biarpun tak ramai yang mahu membacanya , linda tetap akan menulis . itu kan hobi linda ? so , walaupun sia-sia menulis linda tetap akan teruskan jugak .

linda pernah rasa zaman kejatuhan blog . linda juga pernah rasa zaman kegemilangan blog *cehh , dah macam belajar sejarah pulak . rasanya semua orang pernah mengalami zaman-zaman itu kan ?
dan linda yakin , kita mudah untuk jatuh tapi bukan senang untuk kita bangun semula dari kejatuhan itu . bila kita dah jatuh , confirm sakit kan ? lagi-lagi kalau jatuh tergolek-golek . linda yang dah besar gedabak ni pun masih boleh menangis mengalahkan budak kecik .

bila kita dah jatuh , kita pasti akan ambil masa yang lama untuk bangun . pernah tak kita terfikir , kenapa kanak-kanak yang baru nak belajar berjalan tak pernah serik untuk cuba berdiri semula walaupun dah jatuh beribu-ribu kali ? pasti ada hikmahnya kan ?

p/s : okayy , sangat bangga sebab Encik Nuffnang masih kaku sebanyak empat hengget


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

2 ulasan:

En. Kronik berkata...

bg kronik. baik kita blajar dlu secara teori dan dari pengalaman sebelum jatuh lebih banyak kali.. Kalau jatuh banyak kali, mgkin akan menyebabkan kita cedera lebih teruk.. hehe.. renungkan lah..

Siti Nurazlinda berkata...

ermm , idea yang bernas ! linda suka . btw , thnx ! :)