You are now in | Siti Nurazlinda's Official Blog

Jumaat, 23 September 2011

Semua Perkara Yang Diinginkan , Wajib Jadi Kenyataan ?

assalamualaikum .

tamat sudah perjalanan hidup untuk hari ni . alhamdulillah , hari ini berjalan lancar walaupun ada lah manusia-manusia yang tempek taik kambing merata-rata . nak tunjukkan diri sendiri sengal pun , takpayah lah sampai macam gitu kan ?

actually , linda sangat pelik dengan segelintir makhluk alam yang suka ikutkan keinginan . tipu sangatlah kalau linda kata linda takde keinginan kan ? tapi , cuba fikir .. keinginan yang macam mana kita boleh jadikan ia kenyataan ?

contohnya soal hati . itu keinginan kan ? sebab kita semua ada nafsu walaupun bilangan nafsu itu berbeza untuk lelaki dan perempuan *kalau pon-pon linda tak tahu lah pulak ada berapa - maaf , ini bukan kata-kata menghina =p
contohlah , si Jenab inginkan si Meon jadik boyfriend beliau . tapi si Jenab ni sangat malu untuk berterus-terang *mana ada perigi carik timba kan ? so , si Jenab ni redha aje lah dengan apa yang berlaku .

tapi , kes si Melah yang inginkan si Midon (kembar si Meon) jadik boyfriend beliau ni lain sikit . si Melah ni gelojoh benor . nak semua perkara yang beliau inginkan , WAJIB jadi kenyataan . kalau tak , si Melah ni nak tulis karangan SPM lah sebelum pergi tak kembali .

pada pandangan korang lah kan , yang mana lebih baik ? pendam keinginan kita , ataupun nak sangat keinginan tu jadik kenyataan tapi bila keinginan tu tak dapat jadik kenyataan , mula lah sesi bedah diri sendiri . *cepat , tolong pilihkan untuk linda :)

p/s : perlu ke ambek contoh boyfriend girlfriend ni ?


Thanks For The Reading. Do Leave Your Comments Okayy!

4 ulasan:

ZWAN SABRI berkata...

Biasala.. manusia ni x pernah puas.. kalau x dapat, selagi tu la dia akan cuba untuk dapatkan walaupun tepaksa guna matlamat menghalalkan cara.. then bila da dapat dah, dia akan rasa x puas hati pulak.. HUHU


MySuaraBlog: Book Fair dalam Kapal Mewah

Siti Nurazlinda berkata...

yup , itulah manusia . tapi , kalau boleh .. kita kenalah elakkan untuk menjadi manusia macam gitu . tak elok kan ? ;)

nick dot anis berkata...

xsemestinya wajib sbb bukan sume dapat kita capai:-)

Siti Nurazlinda berkata...

tapi , kalau manusia yang memang nak keinginan dia tercapai , mesti dia akan lakukan sampai dapat kan ?